آرت آسفالت
خانه / رولیک نوار نقاله / فروش استثنائی رولیک نوار نقاله متحرک

فروش استثنائی رولیک نوار نقاله متحرک

هم اکنون فروش استثنائی رولیک نوار نقاله متحرک به صورت عمده و جزئی از طریق همین سایت میسر شده است. به بیان دیگر شما برای تهیه این محصول می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی این محصولات را تهیه نمایید.

فروش استثنائی رولیک نوار نقاله متحرک

اطلاعاتی درباره انواع رولیک نوار نقاله

اطلاعاتی درباره انواع رولیک نوار نقاله

نوار نقاله یکی از مهمترین وسایل و ملزومتی است که از آن برای جابه جایی و انتقال وسایل و اجسام استفاده می شود. برای دریافت اطلاعات و آگاهی درباره انواع رولیک نوار نقاله بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

انواع مختلفی از رولیک های نوار نقاله و شاتون پژو ۴۰۵ در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها با توجه به کارایی شان متفاوت می باشد. در این جا به صورت مختصر به برخی از آنها پرداخته می شود.

  • رولیک ضربه گیر؛ این قطعات معمولا مانع از آسیب دیدگی تسمه بر اثر ضربات ناشی از سقوط متریال گردد. در واقع روی حلقه های رولیک یک وسیله لاستیکی نصب می شود که مانع از آسیب دیدگی می شود.
  • رولیک فلزی؛ این قطعات همان طور که از نامشان پیداست از جنس فلز ساخته می شوند که برای جابه جایی اجسام سنگین و سخت مناسب اند.
  • رولیک های برگشت؛ این رولیک های برگشت وظیفه نگهداری تسمه در حین بازگشت را به عهده دارند. البته برخی از رولیک های برگشت وظیفه تمیز کاری نوار نقاله را نیز انجام می دهند. فواصل حلقه لاستیکی رولیک بر اساس میزان ضربه، فشار و وزنی که متحمل می شوند تعیین می شود. این قطعات در قسمت برگشت تسمه از بخش خروجی به بخش ورودی نوار نقاله می باشند.
  • رولیک های پلیمری؛ این رولیک ها نیز معمولا از جنس پلی اورتان یا تفلون ساخته می شوند.
  • رولیک های پرسی؛ در این رولیک ها نیز همان گونه که از نام آنها مشخص است، برخی از قطعات را به صورت پرسی مونتاژ می کنند. به همین سبب نیز تعویض یا تعمیر آنها میسر نمی باشد.
  • رولیک های تعویضی؛ این رولیک ها نیز بر حلاف رولیک های پرسی قابل تعویض بوده و هنگام خرابی می توان آنها را تعمیر نمود.

به طور کلی می توان گفت با استفاده از این نوار نقاله ها می توان حجم زیادی از از اجسام را در زمان کوتاه و با کاهش هزینه های تولید انتقال داد. این امر سبب افزایش جهش تولید می شود.

نرخ نهایی رولیک نوار نقاله متحرک

نرخ نهایی رولیک نوار نقاله متحرک

در حال حاضر نرخ رولیک نوار نقاله متحرک و تسمه تخت بریده شده به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین عواملی که بر قیمت نهایی این محصول اثر دارد می توان به کیفیت و برند سازنده به همراه نوع کارایی آنها اشاره کرد. لازم به ذکر است که این سیستم های انتقالی در کشور توسط متخصصانداخلی تولید شده که همین امر قیمت نهایی آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش مستقیم رولیک نوار نقاله صنعتی

رولیک نوار نقاله صنعتی یکی از اجزای مهم و کاربردی نوار نقاله است این محصول توسط شرکت های تولید ی بزرگی در سراسر دنیا تولید شده و به قاضی نقاط جهان به روش های مت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید