آرت آسفالت
خانه / توری فلزی / فروش ویژه توری صنعتی فلزی مشبک

فروش ویژه توری صنعتی فلزی مشبک

توری صنعتی فلزی یا مشبک از چندین رشته بهم وصل شده از فلز آهن و یا میلگرد است سایز دقیق مش توری ۶ و ۸ میلیمتر می باشد . نکته مهم این است که هر چه در ساخت شبکه مش سیم مفتول و سیم خاردار در تبریز را کمتر گرم و سرد کنند.

فروش ویژه توری صنعتی فلزی مشبک

۵ ویژگی شگفت انگیز توری صنعتی فلزی مشبک

5 ویژگی شگفت انگیز توری صنعتی فلزی مشبک توری از جنی مفتولی است که با استفاده از اتصال میلگرد هایی از جنس فولاد به صورت موازی و یا تار و پودی با دارا بودن زاویه قائم نسبت به یکدیگر ساخته می شود . انواع مش توری در بازار با نام های دیگری نظیر شبکه پیش جوش، توری شبکه فولادی، مشبک فولادی، شبکه میلگردی، مشبک میلگرد و… نیز می شناسند به عنوان توری فلزی مشبک.استیل که دارای کاربردهای ویژه ای در زمینه های مختلفی همچون صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع نفت و گاز، هوافضا و.. می باشد، یکی از انواع مختلف توری مش است که از نمونه های آن می توان به توری مش گرید  اشاره کرد.فواید به کارگیری توری مش شبکه ای

مقرون به صرفه بودن به کارگیری توری مشبک مهم ترین مزیت و فایده آن است. استفاده از توری مشبک به جای دیگر روش ها در ساخت و ساز، صرفه جویی چشمگیر در هزینه ها را به دنبال خواهد داشت. لازم به یادآوری است که قیمت کم این محصول حاکی از بی کیفیت بودن آن نبوده و به دلیل استفاده فراوان از توری مشبک در محیط های حساس، کیفیت در تولید آن حرف اول را می زند. از انواع دیگر این توری ها توری گایبون . فیلتر . پنجره . مسی . مرغی . پرسی . فرنگی . جوشی .توری های تزئینی برای نرده ها و دیوارهای تقسیم: به دلیل ظاهر تمیز و گاه مدرن آن مورد استفاده  است.کنترل حیوانات: کشاورزان، دامداران و متخصصان کنترل حیوانات برای نگهداری از دام و حیوانات  استفاده می کنند.محافظ درب ها و پنجره ها: به منظور جلوگیری از ورود حشرات به داخل منزل استفاده می شود.قفسه بندی و پارتیشن: قدرت و ثبات سیم مشبک جوش داده شده را قادر می سازد آن را به عنوان قفسه برای ذخیره سازی محصولات سنگین و به عنوان پارتیشن هایی که باعث افزایش دید می شود استفاده گردد.

توری صنعتی فلزی مشبک را از کجا بخریم؟

توری صنعتی فلزی مشبک را از کجا بخریم؟ خرید توری صنعتی مشبک و کوره ذوب فلزات در تمامی مکان ها حالا چه در کارخانه جات به صورت مستقیم یا به صورت واسطه قابل خریداری هست یا آن که در مغازه های فروش فلزی جات یا در فروشگاه ها حالا چه عمده و چه غیر آن قابل خریداری است . یا به صورت اینترنتی از طریق تمامی سایت هایی که توسط هلدینگ های شرکت معرفی میشود یا از سایت هایی مثل شیپور و دیوار و تمامی فضای مجازی با طرح هایی که در اینترنت معرفی میکنند قابل خریداری است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید