آرت آسفالت
خانه / فيدر / لیست قیمت فروش فیدر تک فاز ایرانی

لیست قیمت فروش فیدر تک فاز ایرانی

لیست قیمت فروش فیدر در نمایندگی فروش فیدر موجود می باشد. امروزه خرید اینترنتی فیدر و سیم خاردار در تبریز در کشورمان در میان مردم بسیار افزایش یافته است، زیرا فیدر تک فاز استفاده های زیادی در صنعت دارد.

لیست قیمت فروش فیدر تک فاز ایرانی

میکسر و فیدر خوراک دام با ارزانترین قیمت

میکسر و فیدر خوراک دام با ارزانترین قیمتلیست قیمت فیدر خوراک دام در تمامی مراکز و فروشگاه ها مشخص شده است، شما می توانید میکسر و فیدر خوراک دام را با ارزان ترین قیمت از ما خریداری نمایید.

فروش ویژه فیدر دست دوم درجه یک

مخلوط کردن خوراک برای مزرعه داران و دامها مزایایی دارد ، زیرا اجزای خوراک یکنواخت مخلوط تغذیه بهتری ، بهبود راندمان خوراک و هزینه و همچنین فرصت کاهش ضایعات را فراهم می کنند.

در مواقع خشک ، هنگامی که بخش عمده ای از خوراک در مزرعه با هزینه های بالاتر خریداری می شود ، ضایعات و راندمان آن نیز بسیار مهم است.  تغذیه بهبود یافته از عملکرد شیر یا افزایش وزن سود می برد و به سلامت حیوانات و باروری کمک می کند.

“کشاورزان Aussie غالباً خوراک خنجر می زنند ، با این حال بسیاری از میکسرها برای بازار بزرگ اروپایی” تغذیه انبارها “در اروپا طراحی شده اند که نیاز کمتری به لاستیک های معلق و یا سنگین دارند.  لاستیک های بزرگ و سیستم محور پیچ و تاب و پشتیبان آن مناسب شرایط جاسوسی استرالیا هستند. ”

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید نیازهای انرژی و سرعت اختلاط اس

سرعت و راندمان مهم است ، اما باید کاملاً مؤثر باشد.  از ریختن پشته های کامل ، بریدن یونجه و نی ، از طریق ترکیب سیلو ، دانه ، مواد معدنی و کنسانتره ، چالش ایجاد یک جیره خوراک یکنواخت بدون پردازش بیشتر است. ”

میکسر همچنین عمر طولانی دارد.

نمایندگی پخش عمده فیدر به صورت اینترنتی

نمایندگی پخش عمده فیدر به صورت اینترنتی دلایل پیچیده ای در مورد اینکه چرا یک غذاساز رژیم غذایی ممکن است خرید خوبی برای مزرعه شما باشد

فیدر میکسر و کوره ذوب فلزات مانند هر ورودی دیگر دارای مزایا و معایب مرتبط با آن است.  همانطور که با هر تصمیم سرمایه گذاری یا ورودی دیگر ، هزینه ها و مزایا باید تعیین کنند که آیا کاربرد آن در مزرعه خاصی قابل دوام است.  این محاسبه اغلب به دو دلیل اصلی پیچیده است:

۱٫ محاسبه هزینه های ماشین همیشه دشوار است.

۲- مزایایی از قبیل کار کمتر دستی ، بهبود مدیریت تغذیه ، امکان استفاده از رژیم های غذایی علوفه علوفه و غیره ، دشوار است.

مفهوم “تغذیه کامل رژیم غذایی” (همچنین به عنوان “جیره غذایی کاملاً مخلوط” شناخته می شود) مدتی بوده است.  تغذیه کامل رژیم غذایی (یا TMR) به واگن میکسر نیاز دارد تا اجزای خوراک را بلافاصله قبل از تغذیه مخلوط و توزیع کند.

معرفی واگن میکسر بازکن دست و پا گیر توسط Keenans در سال ۱۹۸۳ (و از آن زمان توسط بسیاری دیگر پذیرفته شد) قابلیت اطمینان مکانیکی را به محصولی آورد که در طی دوره تغذیه نیاز به کار ناخوشایند دارد.

تولید کنندگان فیدر ایرانی را بشناسید

ویژگی های زیر برای اکثر رژیم های غذایی متداول است:

ترکیبات کنسانتره و جیره غذایی می توانند مخلوط شوند.

علوفه های مکمل (به عنوان مثال سیلوی چمن و سیلوی ذرت) می توانند مخلوط شوند.

جیره های مخلوط را می توان به طور مساوی ، مستقیماً در مقابل حیوان منتقل کرد.

تغذیه را می توان با دقت کنترل و کنترل کرد.

جزء رژیم غذایی غلیظ را می توان از راه دور مخلوط کرد.

ریشه ها را می توان تمیز ، خرد و مخلوط کرد.

نی را می توان خرد کرد.

برای بهبود قابلیت هضم و ویژگیهای ذخیره سازی ، غلات کامل را می توان با محصولات درمان کرد.

واگن می تواند توانایی حمل و نقل کارآمد خوراک را از محل ذخیره خوراک گرفته تا خوراک ریخته شده فراهم کند.

بعید نیست که از تمام این مزایا / استفاده در هر مزرعه استفاده شود.  مزارع مختلف از واگن های میکسر به روش های مختلف استفاده می کنند.  این باید هنگام ارزیابی نسبت هزینه / سود در نظر گرفته شود.

مخلوط کردن خانه

از نظر بسیاری ، امکان تهیه جیره های خانگی با صرفه اقتصادی با مخلوط کردن تنگه های خریداری شده به شدت در غذاساز رژیم غذایی دلیل اصلی برای داشتن یک فیدر رژیم غذایی است.

روال عادی این است که از قبل مخلوط کردن یک واگن بار از تنگه های مخلوط شده برای اطمینان از تناسب دقیق و اختلاط مناسب از مواد تشکیل دهنده اضافه شده در مقادیر اندک استفاده کنید.  این پیش مخلوط سپس ریخته می شود و در هنگام تغذیه مقدار لازم به هر بار از کل جیره مخلوط اضافه می شود.

اگر ترکیب مزرعه در حال تمرین است ، فضای کافی برای نگهداری خوراک برای تردد و جیره مخلوط لازم است.  بسیاری از مزارع کوچکتر با تغذیه کننده رژیم در حال حاضر مخلوط های آماده را از ترکیب دهنده ها / بازرگانان خریداری می کنند.  اگرچه این کار مناسب است ، اما فضای کمتری را برای صرفه جویی در هزینه باقی می گذارد. فیدر رژیم غذایی روش حمل و نقل ، مخلوط کردن و ترکیب انواع مختلف خوراک را ارائه می دهد:

در جایی که علوفه های مکمل مانند ذرت یا گندم زراعی کامل با سیلوی چمن تغذیه می شوند ، استفاده از غذاساز رژیم غذایی برای مخلوط کردن علوفه ها یک روش عملی برای ارائه آنها به حیوان است. ریشه ها (چغندر علوفه ، چغندرقند و غیره) را می توان با غذای رژیمی مخلوط و تغذیه کرد.  برخی از مدل ها می توانند ریشه ها را نیز بشویید و خرد کنید. غذاساز رژیم غذایی یک روش عملی برای تغذیه غذاهای مرطوب یا مرطوب است ، مانند دانه های آبجو ، دانه های پالپ دار یا خوراکهای مایع مانند ملاس.

درمان دانه

فیدرهای رژیم غذایی برای تسهیل ذخیره سازی ، تصفیه دانه را تسهیل می کنند.  در گذشته ، رایج ترین گزینه سود سوز آور (NaOH) بود.  این روش درمان ، بذر را شکسته و نیاز به پردازش بیشتر مانند نورد یا آسیاب را از بین می برد.  روند “دانه سودا” همچنین امکان ذخیره دانه مرطوب بدون نیاز به خشک شدن یا هوادهی را فراهم می کند ، اگرچه نظارت دقیق بر روی محصول ذخیره شده برای جلوگیری از فساد لازم است.

گزینه های تصفیه دانه مانند افزودن اوره یا مواد افزودنی بیولوژیکی توسط غذاسازان تسهیل می شوند.  اینها می توانند به عنوان گزینه های جایگزین برای خرد کردن و تسهیل فرآوری و ذخیره دانه های خارج از مزرعه استفاده شوند.

گهگاهی ادعا می شود كه فیدرهای رژیم غذایی می توانند تأثیر چشمگیری بر روی كاركرد كل عملكرد تغذیه داشته باشند.  این به عوامل زیادی بستگی دارد ، از جمله:

سیستم تغذیه ای که واگن با آن مقایسه می شود.

از ترکیب خوراک استفاده می شود.

اندازه واگن.

فاصله بین محل ذخیره خوراک و محل تغذیه.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انواع فیدر و سیلوی مصالح سرد و گرم ارزان قیمت

فيدر در لغت به معنی کسی (چیزی) که غذا را تامین می کند است. در تعریف دیگر فیدر، می تواند دستگاهی (شخصی) که چیزی را تغذیه می کند باشد. درحالت کلی از این کلمه با ن

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید