آرت آسفالت
خانه / فيدر / بورس انواع فيدر و عرضه بدون واسطه آن در کشور

بورس انواع فيدر و عرضه بدون واسطه آن در کشور

بورس انواع فيدر و عرضه بدون واسطه آن در کشور رونق یافته و پیشرفت زیادی کرده است. مهندسین زیادی در کشور برای طراحی بدون نقص دستگاه های فیدر تلاش می کنند، هم اکنون استفاده از انواع فیدر ها و کوره ذوب فلزات کوچک در صنعت های مختلف کشورمان افزایش یافته است. 

بورس انواع فيدر و عرضه بدون واسطه آن در کشور

عرضه بدون واسطه فيدر در کشور

اگرعرضه فيدر بدون واسطه انجام شود، قیمت هرکدام از این محصولات ساخته شده کمتر محاسبه می شود، قیمت فيدر بستگی به جنس قطعات تشکیل دهنده آن دارد.

انواع فیدرها دریک اندازه متناسب با همدیگر نیستند، گونه های مختلف به طرح های مختلفی تولید می شوند.انواع مختلفی از قطعات دستگاه فیدر در کارخانه ها تولید می شوند. ویژگی های اصلی یک فیدر گریز از مرکز می تواند شامل موارد زیر باشد:یک واحد ابزار استاندارد که در قسمت داخلی سیستم اجرا می شود و برای یک قسمت یا پروژه خاص ساخته شده است، فیدر ماژولار ساخته شده است که برای انواع مختلف قابل تنظیم است و می توان آن را به راحتی در قسمت های مختلف در یک خانواده تغییر داد، فیدر مخصوص اسکالوپ برای قطعات با نسبت طول به عرض بیشتر


از ویژگی های اصلی یک فیدر ارتعاشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:یک ابزار داخلی که تمام انتخاب قطعات انجام شده در داخل کاسه اصلی را تعیین می کند، یک ابزار خارجی برای انتخاب قطعات با ابزار در قسمت بیرونی کاسه، ویژگی های جهت یابی: ابزاری است که قطعات را تأثیر می گذارد تا آنها را در جهت گیری مناسب قرار دهند، Selectors: بخشی از ابزاری که تمام قسمتها را انتخاب می کند اما صحیح است، یک خط خطی ارتعاشی که از لرزش برای جابجایی قطعات استفاده می کند، نقاله ، که قطعات را با استفاده از سیستم کمربند جابجا می کند. 

 

کارخانجات تولید کننده فيدر

کارخانجات تولید کننده فيدرتولید فيدر در کارخانجات به خصوصی انجام می شود و‌پس از تولید روانه بازار های داخلی و خارجی می گردد، در این بازارها فيدر قیمت زیادی ندارد. 

 

هاپر کوچک، دستگاه تغذیه قیف سکویی است که روی آن دیوارها و سقف ساخته شده است و یک “قیف” را تشکیل می دهد که از دانه در برابر آب و هوا محافظت می کند. حباب های کوچک پرندگان را کوچکتر جذب می کنند در حالی که از جلوگیری از هلاکت و انحصار غذای راحت گونه های بزرگتر مانند قلاب های کوچک جلوگیری می کنند.فیدر لوله کوچک،  یک فیدر لوله یک سیلندر توخالی است که اغلب از پلاستیک ساخته می شود و دارای پورت ها و درهای مختلف تغذیه ای است. فیدرهای لوله بذر را نسبتاً خشک نگه می دارند. فیدرهایی که دارای پشته های کوتاه هستند پرندگان کوچکی مانند ریزگردها را در خود جای می دهند اما پرندگان بزرگتر مانند قلاب و جی ها را از بین نمی برند. بسته به نوع دانه ای که پیشنهاد می شود ، اندازه درگاه های تغذیه نیز متفاوت است. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از سرریز شدن ، درگاه مخصوص تغذیه (کوچک) برای بذر نیجر مورد نیاز است.

 

فروشندگان عمده فيدر

فروشندگان عمده فيدربرای تهیه فيدر می توانید به سراغ مراکز و فروشگاه های معتبر و مطمعن در این زمینه بروید، فروشندگان این نمایندگی ها، بهترین فيدر ها را به مشتریان ارائه می دهند. 

 

فیدرهای شهد مخصوصاً برای پخش شهد از طریق سوراخهای کوچک ساخته شده اند. یک فیدر را انتخاب کنید که به راحتی از هم جدا شود و تمیز شود ، زیرا فیدر باید مرتباً از طریق ماشین ظرفشویی شسته یا اجرا شود. فیدر سکوی هر سطح صاف و بلند است که روی آن مواد غذایی پرندگان پخش می شود. این سکو برای جلوگیری از تجمع آب باید دارای سوراخ های زهکشی زیادی باشد. سکو با سقف به خشک نگه داشتن بذر کمک می کند. سینی ها بیشتر گونه های پرندگان تغذیه کننده را جذب می کنند. آنها در نزدیکی زمین قرار می گیرند ، آنها به احتمال زیاد جونکوها ، کبوترها و گنجشک ها را جذب می کنند.

 

تهیه ارزان فيدر در کشور

ارزان ترین فيدر ها را باید از درب کارخانه ها به صورت مستقیم خریداری کنید. در جواب سوال اینکه انواع فيدر چیست؟ باید به سراغ سایت های اینترنتی بروید. 

هاپ بزرگ، دستگاه تغذیه قیف سکویی است که روی آن دیوارها و سقف ساخته شده است و یک “قیف” را تشکیل می دهد که از دانه در برابر آب و هوا محافظت می کند. شکارچیان بزرگ اکثر گونه های پرندگان تغذیه کننده را جذب می کنند و به حیوانات بزرگتر مانند کبوترها و کوره ها اجازه تغذیه می دهند. اگر ترجیح می دهید از این پرندگان بزرگتر دلسرد شوید ، از فیدر کوچکتر قیف استفاده کنید. فیدر لوله بزرگ، یک فیدر لوله یک سیلندر توخالی است که اغلب از پلاستیک ساخته می شود و دارای پورت ها و درهای مختلف تغذیه ای است. فیدرهای لوله بذر را نسبتاً خشک نگه می دارند. فیدرهایی که دارای پشته های کوتاه هستند پرندگان کوچکی مانند ریزگردها را در خود جای می دهند اما پرندگان بزرگتر مانند قلاب و جی ها را از بین نمی برند. اندازه بنادر تغذیه نیز بسته به نوع دانه ای که پیشنهاد می شود متفاوت است. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از سرریز شدن ، درگاه مخصوص تغذیه (کوچک) برای بذر نیجر مورد نیاز است.

بازار بزرگ فروش فيدر در تهران

بازار بزرگ فروش فيدر در تهرانبازار فروش فيدر در شهر های بزرگی مانند مشهد، تهران، اصفهان و … رونق یافته است. 

 

یک فیدر فلکس و چراغ روشنایی پیک نیکی شامل موارد زیر است: سیستمی که می تواند هر بخشی را در خود جای دهد و از ربات های دارای دید بینایی برای شناسایی و انتخاب قطعات برای مونتاژ استفاده می کند، قابلیت تغذیه قطعات در یک حلقه ، اما جهت دار نیست. یک سری نوار نقاله ها و سینی ها به طور مکرر وارد نقاله ها می شوند، روبات هایی که قطعات مورد نظر خود را انتخاب می کنند از نوار نقاله اجازه می دهند تا بقیه بتوانند دوباره چرخش کنند. دستگاه فیدر مرحله ای دارای قطعات کوچک استوانه ای و کروی می باشد، برای تغذیه اتوماتیک و ارائه قطعات برای برخی مونتاژ خودکار موثر است، قسمت بسیار خاص ، فقط قطعات انتخاب شده را می توان در فیدرهای مرحله ای تغذیه کرد

ساده ترین راه خرید فيدر

ساده ترین راه خرید فيدرپخش کنندگان فيدر، دستگاه های باکیفیپ و مرغوب خود را به تمامی مراکز و نمایندگی های فروش می فرستند.

 

از ویژگی های اصلی یک فیدر ارتعاشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:یک ابزار داخلی که تمام انتخاب قطعات انجام شده در داخل کاسه اصلی را تعیین می کند، یک ابزار خارجی برای انتخاب قطعات با ابزار در قسمت بیرونی کاسه، ویژگی های جهت یابی: ابزاری است که قطعات را تأثیر می گذارد تا آنها را در جهت گیری مناسب قرار دهند، Selectors: بخشی از ابزاری که تمام قسمتها را انتخاب می کند اما صحیح است، یک خط خطی ارتعاشی که از لرزش برای جابجایی قطعات استفاده می کند، نقاله ، که قطعات را با استفاده از سیستم کمربند جابجا می کند. 

مشخصات فیدر فلکس

یک فیدر فلکس شامل موارد زیر است: سیستمی که می تواند هر بخشی را در خود جای دهد و از ربات های دارای دید بینایی برای شناسایی و انتخاب قطعات برای مونتاژ استفاده می کند، قابلیت تغذیه قطعات در یک حلقه ، اما جهت دار نیست. یک سری نوار نقاله ها و سینی ها به طور مکرر وارد نقاله ها می شوند، روبات هایی که قطعات مورد نظر خود را انتخاب می کنند از نوار نقاله اجازه می دهند تا بقیه بتوانند دوباره چرخش کنند. دستگاه فیدر مرحله ای دارای قطعات کوچک استوانه ای و کروی می باشد، برای تغذیه اتوماتیک و ارائه قطعات برای برخی مونتاژ خودکار موثر است، قسمت بسیار خاص ، فقط قطعات انتخاب شده را می توان در فیدرهای مرحله ای تغذیه کرد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت فروش فیدر تک فاز ایرانی

لیست قیمت فروش فیدر در نمایندگی فروش فیدر موجود می باشد. امروزه خرید اینترنتی فیدر در کشورمان در میان مردم بسیار افزایش یافته است، زیرا فیدر تک فاز استفاده های

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید