آرت آسفالت
خانه / یاتاقان / توزیع یاتاقان صنعتی لغزشی کولر

توزیع یاتاقان صنعتی لغزشی کولر

امروزه توزیع یاتاقان صنعتی لغزشی کولر به صورت عمده و جزئی و با قیمت بسیار مناسبی در این سایت صورت می گیرد. البته همان طور که می دانید قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این عوامل می توان به کیفیت و اندازه و نوع برد سازنده این محصولات اشاره داشت.

توزیع یاتاقان صنعتی لغزشی کولر

تشخیص اصل بودن یاتاقان صنعتی لغزشی

تشخیص اصل بودن یاتاقان صنعتی لغزشی

یاتاقان لغزشی دو تکه ماشین یکی از لوازم مورد استفاده در خودرو ها  و کولرها می باشد. بدون استثنا همه خودروها دارای یاتاقان هستند. این وسیله کوچک اجازه حرکت مشخصی را بین برخی از قطعات داده، به این صورت که قطعات بتوانند به نرمی و به طور گسترده ای بر طبق حرکت مجازشان به صورا دورانی یا خطی حرکت نمایند.

به بیان دیگر در موتورها برای احتراق داخلی موتور نیاز به حرکت رفت و برگشتی پیستون به صورت دورانی می باشد که از شاتون و میل لنگ استفاده می شود. برای قرار دادن و به حرکت درآمدن میل لنگ از این وسیله استفاده می شود، تا کار حرکت به راحتی و با سهولت بیشتری انجام شود.

این یاتاقان ها با توجه سیلندر خودرو تعبیه می شوند. برای مثال در حال حاضر برای خودروهای ۴ سیلندر به طور نسبی از ۴ عدد از آنها استفاده می شود و میل لنگ روی این ۵ یاتاقان سوار شده و عمل روغن کاری کاری میل لنگ نیز از طریق سوراخ هایی که روی آنها وجود دارد به خوبی انجام می شود.

همچنین برای اتصال شاتون به میل لنگ نیز از یاتاقان هایی استفاده می شود که به آنها متحرک می گویند. در واقع این محصول باعث می شوند که شاتون ها بتوانند به راحتی چرخش کرده و نیروی حاصل از احتراق در موتور را به میل لنگ انتقاد بدهند.

تعداد یاتاقان های موتور با توجه به قدرت موتور و سرعتی دورانی که موتور دارد متفاوت است. به همین دلیل تعداد ثابت آنها درون هر موتور می تواند از ۲ تا ۵ مورد تغییر کند. در این وسیله ثابت شیارهایی تعبیه شده که با انتقال روغن مانع تماس مستقیم یاتاقان ها و میل لنگ با سطح فلز می شوند.

گاهی اوقات این نمونه ها دچار آسیب شده که دلیل اصلی آن به خاطر رانندگی غلط و زیاد گاز دادن و همچنین کبود روغن و یا کاهش فشار روغن می باشد. بر این اساس لازم است برای جلوگیری از خرابی آنها به طور مرتب روغن خودرو چک یا تعویض شود.

به طور کلی می توان گفت وظیفه یاتاقان ها جلوگیری از سایش های ممکنه با سطوح فلزی می باشد. در واقع اگر این وسایل به صورت مداوم روغن داشته باشند می توانند تا مدت ها کارایی داشته باشند. از سوی دیگر یاتاقان ها با روانکاری اجزای موتور سبب افزایش راندمان موتور می شوند؛ به این معنا که با کاهش اصطکاک و فرسایش، استفاده گسترده از موتور خودرو را برای سرعت های بالا تسهیل می کنند.

فروشندگان بدون واسطه یاتاقان صنعتی لغزشی دو تکه

فروشندگان بدون واسطه یاتاقان صنعتی لغزشی دو تکه در حال حاضر فروش یاتاقان لغزشی صنعتی دو تکه  بدون واسطه و به صورت مستقیم و عمده در بازار صورت می گیرد. لازم به ذکر است که قیمت این محصول همواره به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر از خرید جزئی آن می باشد.

از آنجایی که امروزه این وسیله با تخصص و دانش متخصصان ایرانی در داخل کشور تولید می شود، در نتیجه قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بهترین یاتاقان صنعتی لغزشی SKF

یاتاقان صنعتی در واقع محل استقرار محورها و قطعات متحرک هستند و وظیفه آن ها راهنمایی آن ها برای انجام حرکت می باشد.یاتاقان ها دارای انواع مختلفی است ، یکی از انو

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید