آرت آسفالت
خانه / مشعل توربو / تولید کنندگان مشعل توربو گازوییلی کوره

تولید کنندگان مشعل توربو گازوییلی کوره

مشعل توربو گازوییلی در انواع مختلفی وجود دارد. اما برای اینکه بتوانید بهترین نوع آن را خریداری کنید بهتر است به سراغ نمایندگی های فروش این محصول مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی مشخصات مشعل توربو و کوره ذوب فلز راهنمای خرید آن بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

تولید کنندگان مشعل توربو گازوییلی کوره

مشعل توربو گازوییلی ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

مشعل توربو گازوییلی ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

مشعل چیست؟

از مشعل به عنوان دستگاهی یاد می شود که انرژی سوخت را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. این تبدیل انرژی با ترکیب مقداری هوا با سوخت در یک فضای ایمن انجام می شود. بر اثر به وجود آمدن این گرما یک گازی هم تولید می شود. انرژی گرمایی که توسط مشعل تولید می شود به محیط اطراف انتقال داده می شود و محیط را نیز گرم می کند. به ور کلی کار اصلی مشعل ایجاد گرما می باشد. از مشعل ها در صنایع به عنوان موتور های گرمایشی در انواع دیگ ها استفاده می کنند.

مشعل توربو گازوییلی چیست؟

مشعل توربو گازوییلی مشعلی است که انرژی فسیلی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند. در داخل این مشعل موتور قدرتمندی وجود دارد که توان و قدرت آن را افزایش می دهد. مشعل های توربو گازوییلی توانایی ایجاد گرما و انرژی بالایی را دارند زیرا توسط به روز ترین و مجهزترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند. مشعل های توربو گازوییلی با سوخت گازوییل کار می کنند به همین دلیل گازوییلی نامیده می شوند.

مشعل توربو گازوییلی چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد؟

 

هنگام خرید مشعل توربو باید بهترین نوع آن را انتخاب کنیم. مشعل توربو گازوییلی باید یک سری ویژگی ها را داشته باشد. این ویژگی ها عبارت اند از:

۱-مشعل های توربوی گازوییلی مجهز به دمپر دستی می باشند.

۲-فن هوادهی موجود در مشعل های گازوییلی از نوع فن سانتریفیوژ است و بر روی محور الکتروموتور مشعل نصب می شود.

۳-مشعل های گازوییلی مجهز به پمپ گازوئیلی هستند.

۴-در مشعل های توروبو گازوئیلی و کوره ذوب فلزات خانگی ، الکتروموتور هم وظیفه ی به حرکت درآوردن محور فن هوادهی را به عهده دارد و هم محور پمپ گازوئیل مشعل را به چرخش در می آورد.

۵-برای کنترل مقدار هوای فن ،  یک دمپر در دهانه ی مکش آن قرار داده می شود  که تنظیم هوای عبوری آن در مشعل های کوچک ، بصورت دستی در مشعل های بزرگ به وسیله ی یک سرو موتور ، کنترل شده و میزان هوای عبوری از دمپر هوا متناسب با مقدار سوخت کم و زیاد می شود .

راهنمای خرید مشعل توربو گازوییلی کوره

راهنمای خرید مشعل توربو گازوییلی کوره شرکت آرتا آسفالت در زمینه فروش مشعل توربو کوره فعالیت می کند. شما می توانید برای خرید مشعل توربو، کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مشعل ها و همچنین قیمت آن ها با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم مشعل توربو گازوییلی کوره

امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی وسیله های جدیدی تولید شده است که برای استفاده راحت تر بشر است ولی هنوز هم از ابزار های قدیمی استفاده می کنند. به یکی از این

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید