آرت آسفالت
خانه / الکتروموتور / خرید عمده الکتروموتور سه فاز عمودی

خرید عمده الکتروموتور سه فاز عمودی

الکتروموتور سه فاز یک وسیله الکترومکانیکی است که بر اساس الکترومغناطیس امکان تبدیل انرژی الکتریکی، به عنوان مثال به کار یا انرژی مکانیکی فراهم می کند. این فرآیند قابل برگشت است و می تواند برای تولید برق استفاده شود.
ماشینهای الکتریکی و پیستون تیبا عظام که از انرژی مکانیکی انرژی الکتریکی تولید می کنند، بسته به فناوری استفاده شده معمولاً ژنراتور ، دینام یا متناوب نامیده می شوند.
ماشینهای الکتریکی که از انرژی الکتریکی تولید می کنند معمولاً الکتروموتور سه فاز صنعتی نامیده می شوند.

خرید عمده الکتروموتور سه فاز عمودی

خصوصیات ویژه الکتروموتور سه فاز صنعتی

خصوصیات ویژه الکتروموتور سه فاز صنعتی
موتورهای سه فاز با جابجایی زاویه ای (چرخش) انرژی متناظر با محصول گشتاور تولید می کنند در حالی که موتورهای خطی با جابجایی خطی، انرژی مطابق با محصول را تولید می کنند.

این دستگاه های الکتریکی که به لطف الکترومغناطیس کار می کنند، دستگاههای الکترواستاتیکی و سایر مواردی نیز وجود دارند که از اثر پیزوالکتریک استفاده می کنند.

الکتروموتور سه فاز زیمنس همچنین به عنوان ماشینهای برقی ۴،۵ طبقه بندی می شوند. آنها می توانند مقادیر ولتاژ و شدت جریان را که توسط یک منبع جایگزین انرژی الکتریکی تحویل داده می شود، در یک سیستم ولتاژ و جریان از مقادیر مختلف، اما با همان فرکانس و به همان شکل تغییر دهند.
استفاده از موتوری که ولتاژ منبع تغذیه آن استاندارد نیست یا برای شبکه مناسب نیست، خودداری کنید. به عنوان مثال، موتوری که ولتاژ ۴۴۰ ولت را در صفحه اصلی آن نشان می دهد، گاه به یک شبکه ۴۸۰ ولت متصل می شود، حتی اگر حداکثر ولتاژ مجاز برای این موتور ۴۸۴ ولت (۱۱۰ x 440) باشد، حاشیه ای وجود ندارد برای افزایش احتمالی ولتاژ منبع تغذیه (به عنوان مثال، شرکت توزیع برق ممکن است ولتاژ ۵۰۰ ولت را به خوبی تامین کند و در حد تحمل های قابل قبول بماند) از آنجا که موتور در حال حاضر در حد ولتاژ خود کار می کند حداکثر مجاز باید از ولتاژ مناسب استفاده شود یا باید از ترانسفورماتور ولتاژ مورد نظر نصب شود.

برای عملکرد صحیح موتور و گاید سوپاپ پژو ، عدم تعادل ولتاژ فاز باید کمتر از ۱٪ باشد. عدم تعادل ولتاژ ۳٫۵٪ باعث افزایش دمای ۲۵٪ و افزایش جریان سفارش از ۶ تا ۱۰ برابر مقدار عدم تعادل ولتاژ می شود. این تأثیرات به دلیل جریان جریان معکوس در موتور است. عدم تعادل ولتاژ به شرح زیر محاسبه می شود:

معادله: عدم تعادل ولتاژ برابر است با حداکثر میانگین انحراف تقسیم شده با میانگین V ، در همه زمانهای ۱۰۰
به عنوان مثال، اگر ولتاژ خط در ۶۰۰ ، ۵۸۵ و ۶۰۹ ولت اندازه گیری شده باشد، میانگین آن ۵۹۸ ولت است. حداکثر انحراف از میانگین ۱۳ ولت (۵۹۸-۵۸۵) است و بنابراین عدم تعادل ولتاژ (۵/۱۳۹۸) x 100 = 2.2٪ است.

پخش مستقیم انواع الکتروموتور سه فاز زیمنس

پخش مستقیم انواع الکتروموتور سه فاز زیمنس مجموعه ما اقدام به پخش انواع الکتروموتور به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت و کیفیتی استثنایی نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و خرید این محصولات با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع الکتروموتور سه فاز گیربکس دار

الکتروموتور در واقع یک موتور الکتریکی می باشد که انرژی الکتریکی را به انرژی مغناطیسی و سپس به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. الکتروموتور صنعتی دارای انواع مختلفی م

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید