آرت آسفالت
خانه / مشعل توربو / سایت معتبر ارائه دهنده قیمت و نرخ روز مشعل توربو

سایت معتبر ارائه دهنده قیمت و نرخ روز مشعل توربو

انواع گوناگون مشعل توربو در بازار وجود دارد که با قیمتهای متنوع در اختیار مشتریان قرار میگیرد ، نرخ روز مشعل توربو و کوره ذوب فلزات کوچک با توجه به کاربرد آن ها و هر نوع وسع مالی وجود دارد در واقع خریداران می توانند هر نوع مشعل توربو را با قیمت های گوناگون پیدا کنند.

سایت معتبر ارائه دهنده قیمت و نرخ روز مشعل توربو

مشخصات مشعل توربو جت با فناوری پیشرفته

مشخصات مشعل توربو جت با فناوری پیشرفته

از مشخصات مشعل توربو جت می توان به ظرفیت حرارتی آن ، جنس بدنه ،  ضخامت ورقه ی بدنه ، تعداد نازل ، طول ، عرض ، ارتفاع ، و نوع سوخت ،  قطعات استفاده شده در آن مثل الکترو پمپ سوخت ، الکترو موتور مشعل و …. اشاره کرد.در بعضی از مشعل ها ، نمایشگر پاش سوخت دیجیتال هم تعبیه شده است. اما این نکته حائز اهمیت بسیار است که تنوع این قیمتها علاوه بر سایز و کاربرد آن ها به کیفیت این دستگاه ارتباط مستقیمی دارد و هر چه دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت بالاتری نسبت به کیفیت های پایین خود دارد . 

نکته ی دیگری که وجود دارد وجود نمونه های خارجی و داخلی در بازار ایران است که البته زمینه ی خرید انواع مشعل بسته به نوع نیاز وجود دارد ، محصولات داخلی نیز از کیفیت مشابه نمونه های خارجی برخوردار هستند که البته خرید محصولات داخلی به صرفه تر است چرا که هزینه های واردات را در بر ندارد و با قیمت کمتری در بازار وجود دارد که حاصل زحمات متخصصین داخلی است لذا بهتر است قبل از هرگونه اقدام به خرید هر نوع دستگاهی به خصوص مشعل توربو با استفاده از تجربیات درست ، انتخابی درست داشت و زمان مناسبی را برای خرید قرار داد و در صورتی که محصول داخلی نیاز خریدار را مرتفع می کند دست به خرید محصول داخلی بزنند.

کارخانه مشعل توربو ، انواع مختلفی را از توربوی یگانه و دوگانه سوز و سه گانه سوز  تولید می کنند ، فرق این دو مشعل در استفاده از سوختی که برای تولید انرژی گرمایشی استفاده می کنند که می تواند از سوخت گاز یا گازوییل یا مازوت استفاده کند ، کار مشعل توربو ایجاد گرمایش است که آن را از طریق جا به جایی یا تششع انتقال می دهد و بهتر است حتما قبل از خرید اطلاعات کافی را به دست آورد . 

 فروشگاه مشعل دوگانه فعال در این زمینه می توان به ایران رادیاتور ، توسعه ماشین بیستون راه ، شرکت توربو آسفالت راهبران و ….. اشاره کرد که این شرکتها از مراکز پخش مشعل توربو هستند. در خرید شهری می توان نمایندگان فروش مستقیم مشعل را نیز پیدا کرد چرا که اکثر شرکت ها نمایندگانی را در سطح کشور دارند.

تاثیر استفاده از مشعل توربو در مصرف انرژی

تاثیر استفاده از مشعل توربو در مصرف انرژی

استفاده از مشعل توربو در مصرف انرژی بسیار موثر است چرا که اکثرا از سوخت طبیعی و فسیلی برای این امر استفاده می شود و وجود منابع تجدید ناپذیر منابع طبیعی ما را بر آن می دارد که حداکثر دقت خود را علاوه بر شاخصه ی مالی بر روی شاخصه ی کیفی نیز به کار ببریم ، بهترین مشعل توربو مشعلی است که از سوخت کمتری نسبت به بقیه استفاده نماید و انرژی بیشتری تولید کند. اما به صورت کلی خرید مشعل دوگانه سوز و سه گانه سوز به طور کلی امکان جایگزین کردن هریک از سوخت ها را به جای دیگری در زمانهای کمبود هریک فراهم میکند.

استفاده از مشعل و چراغ روشنایی پیک نیکی می تواند استفاده از منابع طبیعی را برای تولید انرژی گرمایشی به صورت مستقیم کاهش داده چرا که با استفاده از کمترین سوخت این انرژی را تامین میکند و برای همین منظور در زمان خرید حتما به این نکته باید توجه کرد که با استفاده از چه میزان سوخت چه میزان بازدهی وجود دارد.

آشنایی مختصر با ساخت مشعل های توربو

آشنایی مختصر با ساخت مشعل های توربو

مشعل های توربو همانطور که گفته شد برای ایجاد انرژی گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند که در صنایع مختلفی چون آسفالت کاربردی هستند ، به طور مثال از این مشعل ها در زمان آسفالت کردن خیابان ها برای ذوب کردن قیر و چسبناک کردن سطح خیابان برای جذب آسفالت استفاده می کنند, البته کاربردهای بسیار دیگری پر سایر صنایع نیز دارد. این مشعل با سوخت گاز طبیعی و یا گازوییل کار میکند که  در صورتی که به آن سوخت مازوت هم اضافه شود سه گانه سوز میشود . انواع صنعتی دیگری نیز دارد که در کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین و ارزانترین مشعل توربو در ایران

بهترین و ارزانترین مشعل توربو در ایران

با توجه به ثابت نبودن نرخ ارز در کشور نمی توان قیمت ثابت و معینی را برای مشعل ها ذکر کرد اما همانگونه که انتظار میرود له نظر می آید که قیمت مشعل های یگانه سوز نسبت به دوگانه سوز و سه گانه سوز پایین تر باشد.

عرضه کنندگان بهترین انواع مشعل توربو

عرضه کنندگان بهترین انواع مشعل توربو

فروشنده مشعل توربوجت در هر شهری وظیفه ی خدمات رسانی پس از فروش را نیز بر عهده دارد چرا که واسطه ایست بین شرکت تولیدی و مشتریان ، بهترین عرضه کنندگان مشعل توربو در اصل شرکتهایی هستند که اجناس خود را با تضمین وارد بازار کرده و به دست مشتری می رسانند ، شرکتهای فعال ایرانی در این زمینه وجود دارند که هر یک دارای سایت های فروش هستند و مشتری می تواند با مراجعه به آنها و بررسی یک به یک مشخصات عمومی و فنی مشعل توربو اقدام به خرید کند .

در اکثر این سایتها مشخصاتی چون قیمت ، اندازه و ابعاد ، مشخصات ظاهری و قطعات داخلی استفاده شده در آن ، ویژگی های بررسی آزمایش شده در آزمایشگاه چون بررسی ظرفیت حرارتی و …. قرار گرفته است . در کشور تولید کنندگان هستند که صادرات مشعل صنعتی را به کشورهای دیگر نیز دارند.

بهترین فروشندگان مشعل دوگانه سوز صنعتی در بازار

بهترین فروشندگان مشعل دوگانه سوز صنعتی در بازار

از بهترین فروشندگان مشعل دوگانه سوز صنعتی در بازار می توان به شرکت هایی اشاره کرد که محصولات خود را به سایر کشورها صادر می کنند و از کیفیت خاصی برخوردار است و استاندارد های جهانی را رعایت می کنند، در اصل این امر زمینه ساز اعتماد بین مشتری و فروشندگان است . فروشندگان زیادی نیز در بازار وجود دارند اما بهترین فروشندگان کسانی هستند که این اعتماد را قبل از خرید با دادن اطلاعات درست و موثر به مشتری و ارائه ی خدمات پس از فروش به مشتری حفظ کرده و زمینه ساز گسترش خدمات و فروش خود در کشور هستند.

انواع مختلف مشعل توربوجت با قیمت ارزان و جنس خوب

انواع مختلف مشعل توربوجت با قیمت ارزان و جنس خوب

انواع مختلف مشعل توربو جت با قیمت ارزان و جنس خوب در کشور تولید می شود ، از مشعل های معمولی تا مشعل های صنعتی که مورد استفاده ی صنایع قرار می گیرند ، این دستگاه را می توان به صورت نو یا دست دوم تهیه کرد که در هر صورت باید با دقت کافی انجام پذیرد تا بتوان خریدی مطمئن داشت .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم مشعل توربو گازوییلی کوره

امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی وسیله های جدیدی تولید شده است که برای استفاده راحت تر بشر است ولی هنوز هم از ابزار های قدیمی استفاده می کنند. به یکی از این

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید