آرت آسفالت
خانه / دستگاه فیدر میکسر / فروش فیدر میکسر در انواع مختلف

فروش فیدر میکسر در انواع مختلف

فروش فیدر میکسر این امکان را برای دامداری ها فراهم آورده که محصول خوراک دامی خود را با کمترین هزینه تولید کنند.

دستگاه فیدر میکسر و سیم خاردار در تبریز یک دستگاه برای مخلوط کردن انواع مختلف مواد غذایی برای دام ها می باشد که هر دامداری نیازمند به داشتن یکی از این دستگاه ها می باشد.

فروش انواع دستگاه فیدر میکسر

آشنایی با انواع فیدر میکسر

آشنایی با انواع فیدر میکسرامروزه دیگر دامداری ها دام های خود را به صورت سنتی پرورش نمیدهند.

گاوداری های صنعتی بسیار بزرگی در کشور در حال فعالیت می باشند که وظیفه تولید پروتئین و لبنیات مورد نیاز جامعه را بر عهده دارند.

تمامی این گاوداری ها و دامداری ها نیازمند به دادن مواد غذایی به دام های خود می باشند. استفاده از فیدر میکسر در تمامی گاو داری ها به امری ضروری بدل گشته است.

اولین اقدام برای تغذیه دام ها خرید میکسر ها برای مخلوط کردن مواد معدنی می باشد.

چند نوع میکسر موجود می باشد از جمله آنها می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  1. میکسر افقی
  2. میکسر عمودی
  3. میکسر غلتکی

این دستگاه ها وظیفه مخلوط کردن مواد مختلف را بر عهده دارند. تهیه خوراک دام هزینه ماهیانه دامداری ها را افزایش می دهد. بهترین روش برای کاهش این هزینه خرید دستگاه های فیدر می باشد که به راحتی توانایی مخلوط کردن دانه های مختلف و مواد معدنی را با هم دارند.

با خرید این محصول دامداران در دراز مدت مقدار بسیار زیادی سرمایه پس انداز می کنند، تولید یک محصول همیشه باعث میشود که نیاز بازار های فروش کاهش پیدا کند و دست واسطه ها از دلالی کوتاه شود.

قیمت فیدر میکسر به نحوه خرید ما بستگی دارد. خرید در تعداد بالا باعث کاهش قیمت محصول خریداری شده می شود، شما می توانید در کنار این محصول به راحتی اقدام به خرید انواع کوره ذوب فلزات نیز بکنید.

فیدر میکسر  به دلیل شاتون قوی که دارد می تواند به راحتی تمامی دانه های که به درون آن دستگاه ریخته می شود را باهم مخلوط کند و به یک خوراک دام مناسب برای دامداری ها تبدیل کند.

فیدر میکسر ها با استفاده نیروی داخلی که دارند به راحتی مواد را با هم مخلوط می کنند و نیازی به دخالت مستقیم اپراتور ندارند.

فروش عمده دستگاه فیدر میکسر ثابت و متحرک

فروش عمده دستگاه فیدر میکسر ثابت و متحرکفروش عمده دستگاه فیدر میکسر ثابت و متحرک باعث شده تمام دامداری ها توان خرید این محصول را داشته باشند.

خرید یک محصول با قیمت عمده هدفی است که تمام خریداران در جست وجو آن می باشند و می خواهند محصولی را خریداری کنند که  قیمت پایینی در بازار دارد.

مراکز فروش فیدر میکسر این وظیفه را بر عهده دارند که کالای مورد نیاز مشتریان را تهیه کرده و در اختیار آنها گذاشته خریدی خوب که به سودی فراوان برای عرضه کنندگان تمام می شود. بهترین خرید خرید های هستند که به صورت عمده انجام می پذیرند.

خرید عمده این امکان را فراهم می آورد که ما این محصول را با قیمتی مناسب و کم خریداری کنیم و سود بیشتری کسب کنیم.

قیمت های خوب برای محصولاتی با کیفیت بالا و دارای گارانتی فیدر میکسر های ثابت بیشتر برای مخلوط کردن مواد اولیه بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند توان این دستگاه ها در مخلوط کردن بسیار بالا می باشد  ولی فیدر میکسر های متحرک بسیار سبک وزن تر می باشند و برای کارهای سبک بیشتر مناسب‌می‌باشد برای گاوداری های که تعداد زیادی گاو ندارند مناسب‌می باشند.

اگر یک محصولی که خریداری می کنیم از کیفیت لازم برخوردار نباشد هزینه ای که برای خرید آن محصول کرده ایم بی ثمر خواهد بود.

تولید و طراحی فیدر شاتونی

تولید و طراحی فیدر شاتونیطراحی فیدر ها کار سختی می باشد. به دلیل تنوع کارکرد این محصولات طراحی آنها متفاوت می باشد و به راحتی نمی توان از روی آنها کپی برداری کرد.

این محصول را برای دامداری های طراحی کرده اند که می خواهند خودشان مواد غذای مورد نیاز دام هایشان را تامین کنند.

تولید و فروش فیدر میکسر انبوه در کشور های اروپای اتفاق می افتد به دلیل مشتریان بسیار زیادی که این محصول در سرتاسر جهان دارد بسیاری از کشور ها می خواهند با طراحی محصولات مشابه نیاز های داخلی خود را بر طرف کنند.

تولید فیدر میکسر وقتی به تعداد بسیار زیاد باشد نیاز به بازار های جدیدی برای فروش دارد و باید آن ها را به بازارهای جدیدی برای فروش عرضه کرد.

شرکت های بازرگانی با فراهم کردن بستری برای صادرات محصولات تولیدی کمک می کنند که محصولات تولید و طراحی شده در تمام بازار های جهانی به فروش برسند.

فیدر شاتونی با قدرت بسیار بالای که در خورد کردن دانه ها و علوفه ها دارد پر طرفدار ترین فیدر موجود در بازار می باشد.

طراحی این محصول باعث شده است که دامداری ها از این محصول با اطمینان بیشتری خریداری کنند و از کیفیت کار آن رضایت خاطر کامل داشته باشند.

فیدر شاتونی باید به گونه ای طراحی شود که بتواند دانه ها را به خوبی خورد کرده و آنها را باهم مخلوط کند مخلوط کردن یک دست دانه ها اهمیت بسیار بالای دارد.

دانه های مانند جو، ذرت، گندم، سویا، باید به میزانی استاندارد مخلوط شوند تا یک خوراک دام درجه یک تولید شود.

فروش فیدر میکسر دامی ارزان

فروش فیدر میکسر دامی ارزانفروش باید به گونه ای صورت بپذیرد که نیاز های مختلف بازار را رفع کند.

تمامی خریداران امکان تهیه این محصول به قیمت بالا را ندارند و نمی توانند از پس هزینه بسیار گران میکسر دامی برایند.

فروش فیدر میکسر باید به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت بپذیرد. تا قیمت تمام شده آن برای خریداران بسیار کاهش پیدا کند.

تولید میکسر های دامی گامی بزرگ برای خودکفایی دامداران بوده است و از این طریق واسطه های که از طریق فروش این محصول سود بسیار زیادی را به دست می آورده اند حذف شده اند و خود دامداری ها مستقیم اقدام به خرید این محصول کرده اند.

تولید این محصول در اندازه های مختلف این امکان را فراهم آورده است که بتوان این محصول را به راحتی  و به اندازه دلخواه خود خریداری کرد.

اندازه های بسیار بزرگ آن برای دامداری های بسیار بزرگ مناسب می باشد که تعداد دام های بالای دارند نمونه های کوچک تر این محصول مناسب می باشد برا دامداری های کوچک که روزانه به مقدار کمتری مواد خوراکی برای دام های خود دارند.

ارزان بودن یک محصول به معنای کیفیت پایین آن محصول نمی باشد. بسیاری از عرضه کنندگان فروش فیدر میکسر به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه باعث کاهش قیمت و ارزان شدن یک محصول می شوند که این به نفع خریداران این محصول می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش ویژه دستگاه فیدر میکسر

در صنعت دامداری هشتاد درصد هزینه ها مربوط به تهیه خوراک دام می باشد مدیریت درست این هزینه ها موجب بهره وری بیشتر ، کاهش هزینه ها و در نتیجه سود بیشتر می گردد، ل

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید