آرت آسفالت
خانه / قطعات نوار نقاله / فروش و عرضه کننده انواع قطعات نوار نقاله

فروش و عرضه کننده انواع قطعات نوار نقاله

نوار نقاله در گروه دستگاه های حمل کننده و انتقال مواد دسته بندی می شود که با نام تجاری تسمه نقاله و کانوایر نیز معروف است. کاربرد نوار نقاله در صنایع مختلف باعث فروش عمده آن شده است. فروش قطعات نوار نقاله و شاتون پژو ۴۰۵ توسط عرضه کننده این محصول با روش‌ های متعددی انجام می شود.

فروش و عرضه کننده انواع قطعات نوار نقاله

انواع غلطک ثابت نوار نقاله

انواع غلطک ثابت نوار نقالهنوار نقاله به منظور انتقال مواد در سیستم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این دستگاه صنعتی اجزای مختلفی طراحی می شوند که این اجزا در کنار هم عملکرد مفید آن را شامل می شوند. نحوه کارکرد نوار نقاله به نحوی است که با استفاده از دو یا چند قرقره به صورت حلقه بسته فعالیت می‌کنند. این محصول به کمک تعداد زیادی از قلاب ها، چرخ دنده ها، لاستیک ها و کمربند های لاستیکی تولید شده است. کمربند به نوار نقاله توسط یک سری غلطک ها چسبیده شده است که در امتداد مسیر هدایت می شوند.

انواع غلطک ثابت نوار نقاله در بازار موجود است که جهت تهیه نوار نقاله های مختلف از آن ها استفاده می شود. به خاطر پرکاربرد بودن نوار نقاله سرویس و نگهداری این محصول اهمیت بسیار ویژه‌ ای دارد. نوار نقاله ها در مراکز مختلفی استفاده می شوند.

تولید و فروش انواع قطعات نوار نقاله

تولید و فروش انواع قطعات نوار نقاله در راستای افزایش کاربرد نوار نقاله در صنایع تولید کننده،  تولید و فروش متعلقات نوار نقاله بازرگانی های زیاد را به خود اختصاص داده است.

مهم ترین قطعات نوار نقاله مربوط به شاسی نوار نقاله و تسمه نوار نقاله است که کیفیت بالای این قطعات می تواند روی کارکرد بهتر دستگاه نوار نقاله تاثیر داشته باشد. نوار نقاله ها از جنبه کاربردی که دارند می‌توانند در نمونه‌ های مختلفی دسته بندی شوند. در ادامه مطلب انواع مختلف دستگاه نوار نقاله را معرفی خواهیم کرد:

  • نوار نقاله بارگیری
  • نوار نقاله چرخشی
  • نوار نقاله ناودانی
  • نوار نقاله ثقلی
  • نوار نقاله سیم دار

با تفسیر بهتر موضوع در میابیم که کاربرد های نوار نقاله بسیار متنوع است و امروزه این محصول در صنایع بسته بندی محصولات غذایی و دارویی کاربرد های گسترده ای از خود به جای می گذارد. از این رو این وسیله جزوی جدا ناپذیر از صنایع می باشد.

کیفیت قطعات مورد استفاده در ساخت انواع نوار نقاله و تسمه تخت بریده شده به صورت مستقیم روی کیفیت نهایی این محصول تاثیر گذار خواهد بود. در تولید و ساخت بهترین نوار نقاله از قطعات لاستیکی با کیفیت بالا استفاده می شود. پوشش لاستیکی بالای تسمه نقاله طبق نیاز مصرف‌ کننده ساخته می‌شود و از مواد مختلفی برای ویژگی‌ های مقاومتی این محصول استفاده می شود.

مهم ترین ماده اساسی و پایه ای که در تولید این پوشش استفاده می شود کائوچو است که بهترین ترکیب را در تولید این محصول به همراه می آورد. نوع لاستیک مصرفی، در قیمت گذاری نوار نقاله، تعیین کننده موثری شناخته شده می‌باشد.

فروش انواع قطعات نوار نقاله صنعتی

فروش انواع قطعات نوار نقاله صنعتی

فروش انواع قطعات نوار نقاله صنعتی در راستای رفع نیاز مشتریان این محصول در بازار انجام می شود. نوار نقاله دارای نمونه های مختلفی است که هر یک از آن ها در صنایع مختلف مورد توجه قرار می گیرند. نوار نقاله معمولاً در صنایع تولیدی، صنایع راه ، صنایع معدن، صنایع سیمان، صنعت فولاد، صنایع غذایی و انبار داری بیشترین استفاده را از خود به نمایش می گذارند.

ساختار دستگاه نوار نقاله به نحوی است که سطح جابجا کننده آن، از زنجیره های فلزی هستند. عرض سطح نوار نقاله بر اساس ابعاد بسته هایی که روی آن جابجا می شوند ساخته می شود.

نوار نقاله اگر در مسیرهای بلند استفاده شود به صورت ثابت قرار داده می شود. ولی اگر در مسیر های کوتاه مورد استفاده واقع شود به صورت قابل حمل جای گذاری می شوند. کاربرد نوار نقاله برای جابجایی بار های بسته بندی در انواع مختلف بسته های کارتونی، بسته های گونی، عدل و غیره است.

استفاده از نوار نقاله های مقاوم در برابر سایش و روغن مزیت های بسیاری برای تولید کننده های صنایع غذایی به همراه می آورد. نوار نقاله با قابلیت رسانایی بالا برای جلوگیری از جرقه و آتش سوزی مورد توجه فعالان زیادی قرار می گیرد.

لیست قیمت قطعات نوار نقاله بارگیری

لیست قیمت قطعات نوار نقاله بارگیریلیست قیمت قطعات نوار نقاله بارگیری بسته به کیفیت آن ها تعیین می شود. نوار نقاله بارگیری یکی از پرکاربرد ترین انواع نوار نقاله است که در انواع کارخانه ها مورد توجه قرار می گیرد.

استفاده از نوار نقاله بارگیری در این صنایع باعث می شود که عملیات بارگیری و انتقال مواد بسیار سریع‌ تر انجام شود و در کاهش هزینه های جانبی سهیم است.

نوار نقاله با کیفیت باید دارای ویژگی های ضد سایش، ضد روغن و ضد حرارت باشد. برای تولید نوار نقاله با این ویژگی‌ ها از ماده کائوچو استفاده می شود تا از منجید ها در برابر عوامل بیرونی محافظت نمایند.

برای خرید نوار نقاله بهتر است به کشور سازنده و کارخانه آن توجه کنید، چون تکنولوژی ساخت نوار نقاله بسیار متفاوت است.

در بازار خرید و فروش انواع نقاله اولین رتبه مربوط به تولیدات کشور های اروپایی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند. این نوار نقاله ها اگر چه قیمت بسیار بالایی دارند اما دارای کیفیت بالا و ویژگی‌های خاصی هستند.

بعد از کشور های اروپایی در قاره آسیا کشور کره در زمینه تولید نوار نقاله، تولیدات با کیفیت را ارائه می دهد. کارخانه های چینی هم نوار نقاله های با کیفیت های بالا و پایین تولید می کنند که در تولیدات باکیفیت چینی مواد استفاده شده قابل برابر با همان مواد است که شرکت‌ های اروپایی استفاده می‌کنند.

در ایران معمولاً کیفیت نوار نقاله خوب است. دلیل این موضوع به درخواست مشتری بستگی دارد. برخی از کارخانه های ایرانی بنابر درخواست مشتری تولیدات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند.

در تشخیص نوار نقاله با کیفیت حتما باید مواد سازنده تسمه و قیمت تسمه نقاله در نظر گرفته شود. نوار نقاله ای با کیفیت است که در مواد تشکیل دهنده آن از کائوچو استفاده شده باشد زیرا کائوچو  مواد اساسی برای ساخت نوار نقاله محسوب می شود که با منجید ترکیب می شود.

در حالی که در تولید نوار نقاله های بی کیفیت از زغال سنگ استفاده می‌شود و در نهایت محصولات ارزان‌ قیمت تهیه می شوند. کائوچو دارای خاصیتی است که از منجید ها در برابر عوامل بیرونی محافظت می کند. اگر به جای کائوچو، زغال سنگ استفاده شود کیفیت نوار نقاله افت پیدا می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید