آرت آسفالت
خانه / مشعل توربو / لیست قیمت مشعل توربو گازی کوچک ایرانی

لیست قیمت مشعل توربو گازی کوچک ایرانی

مشعل ها از جمله ابزاری هستند که همواره در طول زندگی روزمره با آن ها سر و کار داریم. از سیستم اتومبیل گرفته تا طراحی داخلی انواع دستگاه های فنی، همگی از انواع مشعل های گازی، توربو و اتمسفریک استفاده نموده و به انجام امورات سرعت می بخشند. جهت تهیه لیست قیمت کوره ذوب فلزات کوچک و مشعل توربو می توانید هم اکنون با کمک رایانه همراه، محصول مورد نظر خود را در فضای مجازی جستجو نموده و به بررسی عملکرد، مشخصات، کاربرد و قیمت آن بپردازید.

لیست قیمت مشعل توربو گازی کوچک ایرانی

خرید انواع مختلف مشعل توربو گازی ارزان

خرید انواع مختلف مشعل توربو گازی ارزاناصلی ترین عنصر سیستم احتراق که شامل، تامین و توزیع سوخت و کنترل احتراق آن است، مشعل می باشد. در واقع مشعل یک دستگاه مکانیکی سریع می باشد که به میزان لازم ماده مورد نیاز سوخت و هوا را تامین کرده و در یک فضای بسته آن ها را با یکدیگر اختلاط نموده و منجر به تولید شعله می گردد. حجم و میزان ترکیب هوا و سوخت به صورت مستقیم بر دوام، ماندگاری، شکل بندی و توزیع یکنواخت شعله به صورت بسزایی موثر است.

گونه ای از مشعل ها بر اساس مشعل های گازی از قبل تعیین شده ترکیب و رده بندی می شوند. این کار بدین معنی است که از قبل، به وسیله عبور از نازل مشعل، سوخت مورد نظر و گاز ترکیبی معین شده و در زمان افشاندن هوا به این مجموعه اضافه می گردد.

سوخت از یک طرف و هوای ورودی از سمت دیگر، به یکدیگر ملحق شده و در محفظه احتراق با یکدیگر ترکیب شده و منجر به احتراق می شوند. میزان هر یک از این دو تعیین کننده شدت احتراق خروجی مشعل می باشد.

آیا می دانید قیمت مشعل توربو در بازار ایران چقدر است؟

گونه های مختلفی از مشعل در صنایع و کارخانجات و هم چنین در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. دسته بندی دیگر این محصولات بر حسب، فشار پاسکال است. یعنی، از ۱ تا ۴ کیلو پاسکال و از ۷ تا ۷۰ کیلو پاسکال تقسیم بندی می شوند.  در حالت کلی جرم هوا، نسبت به سوخت ۱۰ برابر سنگین تر است.

در مورد مشعل های اتمسفریک، هوا از قبل در دستگاه تامین می شود که به آن هوای اولیه می گویند. بخش جزئی از سوخت با هوا ترکیب شده و احتراق شروع می شود. در ادامه بر میزان هوای ورودی از طریق پورت بالای مشعل به راحتی فراهم می گردد که به آن هوای ثانویه نیز اطلاق می شود.

گونه قدیمی تر در این خانواده مشعل های گازوئیلی می باشند. در این روش بخار حاصل از سوخت گازوئیل با هوا ترکیب شده و به احتراق در می آید. سرعت تبخیر گازوئیل به نسبت از سرعت احتراق آن پایین تر است. جهت تسریع در روند این دستگاه، با استفاده از نازل های افشان، گازوئیل را اسپری نموده تا سریع تر تبخیر شود.

قطر ذرات پاشیده شده بسیار کوچک و در حد میکرو می باشند. به همین دلیل اشتعال به سرعت شکل گرفته و به کمک مهندسی معکوس، احتراق شعله جریان پیدا می کند. نکته مهم در این روش، استفاده از نازلی با قدرت پخش مواد به صورت یکنواخت می باشد، زیرا در غیر این صورت، مشکلات جدی گریبان شما را خواهند گرفت.

جهت دریافت آخرین قیمت مشعل توربو گازی درجه یک و چراغ روشنایی پیک نیکی مقرون به صرفه، می توانید هم اکنون تلفن همراه هوشمند و یا رایانه شخصی خود را روشن نموده و با اتصال به شبکه پهناور اینترنت، در فضای مجازی به جستجو در مورد کالای انتخابی خود پرداخته و از تصاویر با کیفیت آن نهایت بهره را ببرید. در این خصوص، استفاده از نظرات طلایی و مهم دیگر خریداران را نیز، فراموش نکنید.

فروش مشعل توربو دست دوم با پایین ترین قیمت

فروش مشعل توربو دست دوم با پایین ترین قیمتلازم است در زمان خرید مشعل توربو اصل به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشید؛ نوع سوخت مصرفی مشعل، ظرفیت حرارتی و دبی سوخت، فشار ورودی سوخت به مشعل، فشار برگشتی از کوره، عملکرد یکنواخت در بازه های زمانی گوناگون، سر و صدای کم و دلنواز، نه اینکه برای اپراتور گوش خراش باشد. به نحوی طراحی شود که حداقل آلودگی را برای محیط زیست داشته و آسیب کمتری به ریه های انسان بزند، مانایی و طول عمر بالا و در آخر از همه مهم تر رعایت نکات ایمنی و سلامتی.

این دسته از محصولات به دو صورت، مشعل توربو دست دوم و اصل در نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی موجود می باشند. آن دسته از عزیزانی که مسئولیت خرید کارخانجات بزرگ خودرو سازی را بر عهده دارند، می توانند جهت خرید مشعل توربو اصل با کمک بستر نت، به سایت های فروشگاهی مراجعه نموده و بهترین و با کیفیت ترین آن را، خریداری نمایند.

نوع دست دوم آن نیز در نمایندگی های مجاز فروش در سراسر کشور در اختیار عزیزانی که به دلیل شرایط مالی متقاضی این گروه از کالا هستند، قرار می گیرد. این محصولات به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت خوبی که از خود نشان داده اند، طرفداران زیادی را به سمت خود جلب نموده اند.

از فواید بی شمار استفاده از مشعل های توربو گازی می توان گزینه های زیر را نام برد؛ بالا رفتن راندمان کاری توربو، افزایش ظرفیت حرارتی آن، ایجاد هوای مطبوع بهاری و سوخت رسانی به نسبت بهتر در موتور اتومبیل. مشعل های توربو به آسانی قابلیت تعمیر دارند و در بازه زمانی بیشتری می توان آن ها را بکارگیری نمود.

لیست فروشندگان مشعل توربو کوچک گازی

توربو وسیله ایست که در خودرو، وظیفه دمیدن حداکثری هوای پاک به درون سیلندر های اتومبیل را بر عهده دارند، تا موتور خودرو با حداکثر توان، قدرت و شتاب به مسیر خود ادامه دهد.

خرید مشعل توربو کوچک، به دلیل استفاده بالایی که در ایران از این محصول صورت می پذیرد، توانسته در سال های اخیر بازار گرمی را به خود اختصاص داده و هواداران زیادی را گرداگرد خود، محصور نماید.

در زمان حاضر، خرید اینترنتی این اقلام، مقرون به صرفه تر و کم هزینه تر می باشد. تمامی محصولاتی که این شرکت در معرض فروش می گذارد، دارای گارانتی دو ساله می باشند. فلذا شما، ترسی از بابت کیفیت محصول نگرانی به خود راه ندهید.

وقتی که تقاضا در خصوص یک کالا بالا می رود، در نتیجه عرضه نیز بیشتر می شود و نرخ نهایی محصول پایین می آید. در تشکیل این محصول، قطعات یدکی زیادی مصرف می شود، که قیمت هر کدام بر هزینه پایانی این کالا، موثر و تاثیر گذار خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم مشعل توربو گازوییلی کوره

امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی وسیله های جدیدی تولید شده است که برای استفاده راحت تر بشر است ولی هنوز هم از ابزار های قدیمی استفاده می کنند. به یکی از این

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید