آرت آسفالت
خانه / مشعل گازی / اولین و بزرگترین مرکز فروش مشعل گازی در تهران

اولین و بزرگترین مرکز فروش مشعل گازی در تهران

امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای مختلف کشور در زمینه تولید انواع مشعل گازی در اندازه و مدل های متنوع مشغول فعالیت هستند که سعی دارند محصولی را طبق استانداردهای لازم طراحی و تولید کنند تا بتوانند رضایت مصرف کننده را به دست آورند. مرکز فروش مشعل گازی با برند معتبر و قیمت مطلوب همین سایت می باشد.

اولین و بزرگترین مرکز فروش مشعل گازی در تهران

خرید مشعل گازی با بهترین قیمت و کیفیت

خرید مشعل گازی با بهترین قیمت و کیفیتامروزه مشعل های گازی در انواع مختلف در بسیاری از کارخانه های کشور با بهترین کیفیت و طبق استاندارد تولید می شوند. مشعل دستگاهی است که در آن از ترکیب شدن اکسیژن و سوخت، احتراق صورت می گیرد و این مشعل ها در انواع مختلف گاز سوز، دوگانه سوز و گازوئیلی تولید می شوند. انواع مشعل همچون مشعل مرغداری دست دوم  در پکیج های گرمایشی، هیترها و دیگ ها وظیفه انتقال و هدایت گرما را بر عهده دارند.

دارای بدنه ای از جنس آلومنیوم ریخته گری می باشند  و قطعات لازم بر روی آن نصب می شود و از لحاظ کاربرد به دو نوع فن دار و بدون فن تقسیم می شوند، معمولا برای استفاده از گازهای شهری طراحی و تولید می شوند.

مشعل های گازوئیلی مدل فن هوا دهی آن ها از نوع سانترفیوژ می باشد و نمونه های دوگانه سوز با گاز و گازوئیل کار می کنند. انواع این محصول در برندهای متنوعی طراحی و تولید می شود که با توجه به کارایی و کاربرد فراوان از فروش خوبی برخوردار می باشد. خرید مشعل گازی به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب از همین شرکت میسر می باشد و انواع این کالا را با برندهای معتبر، ضمانت کیفیت، گارانتی خدمات پس از فروش به خریداران و مشتریان ارائه می نماید و قیمت عمده این محصول بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت جزیی آن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید ارزانترین مشعل گازی و مشخصات کالا با کارشناسان و مشاوران شرکت تماس حاصل نمایید.

ارزان ترین مشعل گازی اتمسفر در بازار

مشعل ها در انواع و اندازه ها متنوع تولید می شوند که مشعل اتمسفری یکی از آن ها میب اشد که امروزه با بهترین کیفیت  مختلف تولید می شود. مشعل های مازوت سوز بر اساس نوع کاربرد و استفاده به چهار دسته تقسیم می شوند که هر کدام در صنعت کاربرد متفاوتی دارند. این مشعل در دو نوع گازی و گازوئیلی و طبق استانداردهای لازم تولید می شود. درپوش، بدنه و فن استفاده شده در آن از جنس آلومنیوم می باشد. در مشعل اتمسفری گازی، الکتروموتور وظیفه به گردش در آوردن فن را بر عهده داشته ولی در اتمسفر گازوئیلی، پمپ گازوئیلی را نیز به چرخش و حرکت در می آورد.

اتصال پمپ گازوئیل در مشعل اتمسفر گازوئیلی به وسیله دو لوله و یا تک لوله ای انجام می شود. هر مشعل دارای تعدادی از تجهیزات و قطعات کنترل کننده مثل فتوسل، ترموستات، یون و رله موجود می باشد و زمان و میزان فرایندهای انجام شده را کنترل می کند. شرکت های تولید کننده با استفاده از تجهیرات مدرن و پیشرفته و خط تولید اتوماتیک و مجهز انواع مشعل گازی را برای کاربردهای مختلف طبق استانداردهای ملی و بین المللی تولید می کنند که با توجه به کارایی و کاربرد فراوان در بسیاری از اماکن یکی از محصولات پرفروش در صنعت می باشد. این محصول علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور، توسط شرکت های بازرگانی به کشورهای اطراف با ضمانت کیفیت صادر می شوند و  در این کشورها نیز با استقبال زیاد متقاضیان همراه می باشد.

خریدار مشعل گازی دست دوم

خریدار مشعل گازی دست دوممشعل ها  همچون انواع چیلر سرمایشی گرمایشی موجود در بازار برای گرم نمودن بسیاری از مراکز و اماکن استفاده زیادی دارند و دارای سوخت های متفاوتی می باشند که یکی از کاربردی ترین آن ها مشعل گازی و گازوئیلی است و در اندازه های مختلف و متنوع تولید می شود. مشعل ها دارای کاربرد های مختلفی در بسیاری از صنایع و مراکز می باشند که عبارتند از: در کارخانه های صنعتی در دیگ های بخار و ذوب مواد، در گرمایش های محیطی، در موتور خانه ها برای سیستم های آب گرم. استفاده برای گرم کردن مصارف صنعتی.

مهمترین قطعه در مشعل های گازوئیلی فیلتر و قطر لوله می باشد که باید به صورت کاملا استاندارد تهیه شده باشد و این مشعل دارای پمپ بوده و به دو صورت دوار و چرخ دنده ای کار می کند. مشعل های گازوئیلی در موتور خانه ها و کوره های صنعتی بیشترین استفاده را دارند. این محصول از نمونه گازی قیمت پایین تری دارد. از اجزای تشکیل دهنده مشعل گازوئیلی می توان به الکتروموتور، شیر برق، نازل، پمپ، الکتروموتور، دمپر تنظیم هوا، ترانسفورماتور جرقه اشاره کرد. مشعل های توربو بر اساس نوع سوخت مصرفی به سه دسته تقسیم می شوند که عبارت است از: گاز سوز: که گاز طبیعی به حرارت و گرما تبدیل می شود. دوگانه سوز: از گاز و سوخت های مایع استفاده می شود و فشاری: از سوخت فشرده استفاده می کند. خریدار مشعل گازی باید هنگام تهیه این محصول به استاندارد بودن، برند، قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش توجه نماید.

نمایندگی پخش عمده انواع مشعل گازی

مشعل گازی برای گرم کردن سالن ها، برای تولید آبگرم در خشکشویی ها، هیتر های گازسوز، مرغداری ها و سالن های صنعتی، نانوایی ها و … کاربرد زیادی دارد. مراحل عملکرد مشعل ها به این صورت می باشد که: ترکیب سازی بین سوخت و جریان هوا، مصرف مناسب و لازم سوخت، فراهم کردن جرقه برای تولید گرما، شعله تولید شده برای انتقال حرارت به قسمت مورد نظر انتقال داده می شود و سوخت گازی یا مایع بخار می کند.

مشعل گازی دارای یک شیر گازی و یک مشعل حرارت چدنی می باشد که قابلیت تنظیم را دارد و معمولا نحوه کار این نوع مشعل به این صورت است که هنگامی که هوای مورد نیاز برای مشعل وجود نداشته باشد، کلید کنترل فشار مشعل را خاموش نموده و این کلید برای ایمنی بیشتر کاربرد دارد و ورود هوا برای سوخت را فراهم می کند.

شعله پخش کن با پره های مناسب در قسمت جلو افشاک مسئول پایدار نمودن شعله و ترکیب گاز با هوا را بر عهده دارد. مشعل های دو گانه سوز در دو نوع سوخت گاز و گازوئیل همچنین سوخت گازو مازوت طراحی و تولید می شوند. سوخت مازوت در فرایندهای صنعتی با توان حرارتی بالا مورد استفاده قرار می گیرد. نمایندگی پخش مشعل گازی را با کمی تحقیق و جستجو می توانید پیدا کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت مشعل گازی وارداتی دستی ارزان

قیمت مشعل گازی وارداتی با توجه به تعرفه های گمرکی صورت می گیرد. قیمت این محصول با توجه به کارکرد و عملکرد آن تعیین می شود. عملکرد این محصول باید به گونه ای باشد

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید