آرت آسفالت
خانه / مشعل توربو / خرید مستقیم مشعل توربو جت گازوییلی

خرید مستقیم مشعل توربو جت گازوییلی

  1. مشعل ها انواع مختلفی دارند یکی از آنها مشعل توربو جت گازوییلی است که همانطور که از نامش پیداست با سوخت گازوئیل کار می کند و این مشعل قدرت گرمایشی بسیار زیادی دارد که برای کارهای نیاز به حرارت بالا دارند بسیار مناسب است.

خرید مستقیم مشعل توربو جت گازوییلی

شناخت انواع مشعل توربو جت گازوییلی

شناخت انواع مشعل توربو جت گازوییلی مشعل ابزاری است که می تواند به وسیله سوخت انرژی گرمایی را به صورت شعله مستقیم ایجاد کند سوخت مرحله ها متفاوت است و از گازوئیل گرفته تا مازوت و سایر سوخت ها. مشعل ها ابزاری هستند که با مخلوط کردن مقدار معینی سوخت و هوام و تبدیل سوخت به انرژی گرمایی کار می کنند و انواع بسیار گوناگونی دارند یزد انواع آنها مشعل های توربو هستند که بر اساس نوع سوخت متفاوتند.

انواع مشعل توربو جت شامل: مشعل گاز، سوز مشعل گازوئیلی، دوگانه سوز، سه گانه سوز، مشعل مازوت و….

مشعل ها بر اساس نوع سوخت و مقدار گرمایی که ایجاد می کنند موارد مصرف آن متفاوت است. یکی از چیزهایی که مشعل ها را از هم جدا می کند نوع سوخت است که بعضی از انواع مشعل ها هستند که دو نوع سوخت را مصرف میکنند یا سه نوع سوخت. به این مشعل ها مشعل های دوگانه سوز می گویند که درصورت تمام شدن یک سوخت میتواند از سوخت جایگزین استفاده کند.

مشعل ها استفاده فراوان دارند از جمله درصنایع از آنها برای گرم کردن دیگ های بخار استفاده می کنند. از دیگر مصارف مشعل ها استفاده در ساختمان ها برای قیر گونی است که یک پرمصرف‌ترین مکان ها برای مشعل است.

مشعل های گازوئیلی  بسیار پرکاربرد هستند و در این مشعل ها از الکتروموتوری استفاده شده است که علاوه بر به حرکت درآوردن فن هوادهی وظیفه چرخش محور پمپ گازوئیل را نیز دارد. فن این مشعل ها از نوع سانتریفیوژ بوده و ۲۹۰۰ دور در دقیقه کار میکند. با استارت موتور و ایجاد جرقه فن به سرعت کار می کند و مولکول های هوا که با سوخت مخلوط شده اند تبدیل به انرژی گرمایی می شوند و وسیله دمپر هایی که در دهانه فن نصب شده است میزان هوا را کنترل می‌کنند و این کار در فن های توربو گازوئیلی بزرگ به وسیله چرخ دنده ها انجام می گیرد.

راهنمای خرید مشعل توربو جت گازوییلی

راهنمای خرید مشعل توربو جت گازوییلی شما باید مشعل توربو جت خود را متناسب با کاربرد آن ها انتخاب کنید و همیشه باید مشعل شما از آنچه که می خواهید در نظر بگیرید حرارت بیشتری را تولید کند. مثلاً مشعل های توربو حجت گازوئیلی کوچک برای گرم کردن موتور خانه ها به کار می رود ولی مشعل های توربو و گازوئیل بزرگ برای گرم کردن دیگ های بخار و دیگ های ذوب به کار می رود و ظرفیت گرمایی آنها بسیار بالاست. خرید مشعل توربو نیاز به آگاهی و تجربه دارد و شما باید بدانید که برای کاربردی که در نظر دارید چه نوع مشعلی را باید انتخاب کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم مشعل توربو گازوییلی کوره

امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی وسیله های جدیدی تولید شده است که برای استفاده راحت تر بشر است ولی هنوز هم از ابزار های قدیمی استفاده می کنند. به یکی از این

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید