آرت آسفالت
خانه / نوار نقاله / خرید و فروش عمده نوار نقاله صنعتی

خرید و فروش عمده نوار نقاله صنعتی

فروش عمده نوار نقاله صنعتی در بازرگانی ها، مراکز شهری و فروش به صورت اینترنتی به قیمت کارخانه صورت می پذیرد. این دستگاه، از دو عنوان نوار و نقاله ساخته شده است که عنوان اول یعنی نوار، شکل خاصی از حلقه است که بسیار انعطاف پذیر می باشد و نقاله نیز خاصیت جرمی دارد. در حال حاضر در همه کشورهای جهان از نوار نقاله و کوره ذوب فلزات کوچک در بخش های بسته بندی و صنعتی استفاده می شود. بسته به نوع نوار نقاله ای که استفاده می گردد، مواد در وضعیت های شیب داری جابجا می شوند و این کار توسط نوار نقاله در واحد های بزرگ صنعتی و بسته بندی و در انواع حجیم و مختلف صورت می پذیرد.

خرید و فروش عمده نوار نقاله صنعتی

مرکز فروش عمده انواع نوار نقاله

مرکز فروش عمده انواع نوار نقالهانواع نوار نقاله با برند های مختلف، توسط شرکت های تولید این محصول در فروشگاه های سراسر کشور توزیع می شوند. خرید مستقیم نوار نقاله از کارخانجات، مزایای بسیار زیادی دارد. از مزایای آن می توان به کاهش هزینه های رفت و آمد، خرید به صورت عمده و کاهش قابل توجه قیمت ها اشاره کرد. خرید از سایت های توزیع کننده و فروش نیز مزایای بسیار زیادی شامل کاهش در هزینه خرید و کاهش هزینه های رفت و آمد می باشد و همچنین قابلیت فروش عمده را نیز دارا می باشند، همچنین می توان به خرید انواع نوار نقاله ارزان قیمت از فروشگاه های مربوطه اقدام کرد. کارخانجات به شکلی خوب پذیرای مشتریان هستند و بهترین نوع تولیدات خود را در اختیارشان قرار می دهند. این محصول زیر نظر بهترین مهندسان ایرانی و طراحان، با استفاده از مواد مرغوب و دستگاه های جدید و روز دنیا تولید می شود. تولیدات این محصول با کیفیت طراحی و تولید بسیار بالا باعث شده است تا بازار نوار نقاله بسیار خوب باشد و پذیرای نیاز تمام مشتریان شود و این کیفیت بسیار بالا باعث صادرات این محصول به کشور های دیگر نیز گردد. برای خرید عمده این محصول از شرکت های تولیدی باید اقدام کرد که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسب و نازل آن را هم شاهد باشیم، همچنین می توان از سایت های مختلف این شرکت ها و نمایندگی ها، اقدام به خرید این محصول به صورت عمده نیز کرد تا با نازلترین قیمت و با حذف هزینه های اضافی و همچنین با کیفیت بسیار بالا، انواع این محصول را تحویل بگیریم.

مشخصات فنی نوار نقاله

دستگاه نوار نقاله، یک سیستم حمل کننده است که مردم آن را به نام کانوایر می شناسند. به طور کلی از این دستگاه، برای جابجایی محصولات در کارخانجات تولیدی استفاده می گردد. این محصول همچنین برای جابجا کردن مواد سنگین بسیار مفید است. اگر بخواهیم قسمت های مختلف نوار نقاله را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • درام نوار نقاله
  • موتور
  • قالب کلی
  • تسمه ها

شماری از خصوصیات و مشخصات فنی نوار نقاله را می توان در زیر عنوان کرد:

  • نوار های کاملا صاف، برای انتقال قطعات به کار می روند.
  • نوارهای فلزی معمولا در جایی که گرما یا سرمای زیاد وجود داشته باشد، استفاده می شوند.
  • سرعت نوار نقاله از ۳ تا ۳۰۰ متر در دقیقه است.
  • توانایی حمل تا ۳۰۰ تن در ساعت را دارد.

سیستم انتقال نوار نقاله و چراغ روشنایی پیک نیکی از چند قرقره تشکیل شده است که به همراه یک مجموعه بی پایان از تسمه است که مواد را حمل می کند. جنس انواع نوار نقاله با توجه به کارایی آن متفاوت است. در بعضی از صنایع و کاربردهای گوناگون، جنس این محصول، از فلزات است اما عمدتا لاستیکی هستند. انواع مختلف تسمه نوار نقاله، شامل نوار نقاله های استیل، آج دار و پی وی سی است. از این نوار در صنایع گوناگونی مانند: معادن، صنعت سیمان، صنایع غذایی، صنایع بهداشتی و دیگر صنایع مربوطه استفاده می گردد. شرکت های تولید کننده این محصول، نوار نقاله را با مواد اولیه گوناگون برای کاربردهای مختلفی تولید می کنند.

معرفی انواع نوار نقاله

معرفی انواع نوار نقالهامروزه برای افزایش کیفیت یک  محصول، باید از ماشین آلات پیشرفته استفاده کرد. از ماشین آلاتی باید استفاده کرد که کمتر از عوامل انسانی کمک بگیرد و تمام مراحل را به صورت خودکار انجام بدهد. امروزه نقاله ها در کارخانه های تولیدی جزو مهمی از آن صنعت هستند و جزو جدایی ناپذیر و مهمی از تولید، مونتاژ، استخراج و موارد دیگر می باشند. برای استفاده از این دستگاه، مهم، نحوه استفاده صحیح و حذف حوادث ناشی و احتمالی از آن است. از آنجایی که تمام قسمت های نوار نقاله ها در حال گردش می باشند، باید تا جایی که امکان دارد روی آن ها مانع گذاری شود. تولید نوار نقاله در صنعت، برای موارد گوناگونی انجام می پذیرد که می توان انواع مختلف آن را در زیر نام ببریم:

  • نوار نقاله تسمه ای
  • نوار نقاله بازوئی
  • نوار نقاله زنجیری
  • نوار نقاله پیچشی
  • نوار نقاله انعطاف پذیر

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، تولید و عرضه نوار نقاله سیار نیز توسط شرکت های مختلف و معتبر توسط سایت های این شرکت ها انجام می شود و با بالاترین کیفیت در دسترس مصرف کنندگان و خریداران قرار می گیرد.

لیست قیمت انواع نوار نقاله در بازار

انواع نوار نقاله ارزان در نمایندگی های تمام شهر ها در ابعاد مختلف، به قیمت های گوناگونی به فروش می رسد. قیمت این محصول بر اساس عوامل مختلفی مانند نام برند، درجه کیفیت، نوع مصرف و کارایی تعیین می گردد. قیمت به روز و جدید این کالا در لیستی تنظیم می شود و در اختیار فروشندگان قرار داده می شود. این لیست را می توان از شرکت های تولید کننده، شرکت های ارائه دهنده و مراکز توزیع نوار نقاله دریافت کرد. فروش این کالا علاوه بر شهر تهران، در شهر های دیگر نیز، طرفدارای بیشماری دارد. همچنین سایت های اینترنتی بسیاری نیز هستند که با داشتن کارشناسان و متخصصان فروش، قیمت های به روز و جدید این محصول را به ما می دهند و ما می توانیم پس از کمک گرفتن از این مشاوران و کارشناسان، اقدام به خرید بکنیم، همچنین می توان لیست منسجمی از قیمت های به روز این دستگاه توسط شرکت های سازنده و پخش کننده را با مراجعه به شرکت صنعت و معدن دریافت کرد. در حاضر شرکت های تولید کننده بسیاری در کشور هستند که انواع مختلف دستگاه های نوار نقاله را تولید می کنند. در زیر انواع مختلف این محصول که توسط این شرکت ها تولید می شود را می توان نام برد:

  • نوار نقاله دایره ای
  • نوار نقاله پارچه ای
  • نوار نقاله تخت
  • نوار نقاله پلاستیکی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم نوار نقاله آسفالت

نوار نقاله در گروه دستگاه های صنعتی بزرگ دسته بندی می شود. این دستگاه یک سیستم حمل کننده است که می تواند برای جابجا کردن مواد سنگین و همچنین جابجایی کردن محصولا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید