آرت آسفالت
خانه / یاتاقان / فروش عمده یاتاقان با ضمانت و گارانتی اصلی

فروش عمده یاتاقان با ضمانت و گارانتی اصلی

هر نوع کالایی در بازار از مواد غذایی گرفته تا لوازم منزل و خودرو اگر دارای استاندارد باشند باید دارای مدتی ضمانت و گارانتی اصل بودن باشند حال یاتاقان و بلبرینگ هم از این موضوع مستثنا نیستند.

از سری فروشگاه تخصصی بلبرینگ و پیستون تیبا عظام فروش یاتاقان با ضمانت فروشگاه بلبرینگ هفت مشاور می باشد که کالاهای آن ضمانت بازگشت کامل وجه در صورت بروز مشکل تا شش ماه را دارد و افراد می توانند آن را درب مغازه یا منزل خود تحویل بگیرند.

در هر جایی از ایران باشیم می توانیم برای خرید یاتاقان صنعتی و بلبرینگ و تسمه اقدام کنیم.

فروش عمده یاتاقان با ضمانت و گارانتی اصلی

عرضه کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ

عرضه کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگاز جمله عرضه کنندگان انواع بلبرینگ و رولبرینگ شرکت بابلبرینگ نیرو صنعت می باشد.

این شرکت به دلیل انبوه شدن بازار بلبرینگ ها و اجناس غیر اورجینال کیفیت کالای خود را در فاکتور های خود نیز ذکر می کند.

این شرکت با کادری مجرب در امر صادرات و واردات کالا آماده ی برطرف کردن نیاز های صنعتی کارخانه می باشد.

از دیگر عرضه کنندگان این کالا می توان شرکت بین المللی تاوریژ بلبرینگ ایران و هایپر صنعت بلبرینگ را نام برد.

فروشگاه هایپر صنعت بلبرینگ هم در حال حاضر عرضه کننده ی انواع بلبرینگ کوچک و بزرگ و بقیه ی لوازم خودرو می باشد.

نام تجاری این فروشگاه  آخار سولار می باشد این فروشگاه هم بیش از چهار دهه تجربه دارد و عرضه کننده ی انواع بلبرینگ و رولبرینگ با برند های روز اروپا و آمریکا می باشد و توزیع کننده و وارد کننده ی انواع بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی و کشاورزی کارخانجات است.

بلبرینگ صنعتی از ترکیب دو واژه ی انگلیسی ساخته شده است و این ابزار صنعتی برای کاهش اصطکاک مورد استفاده قرار می گیرد.

ملزومات بلبرینگ صنعتی متشکل از سه بخش اصلی شامل رینگ و ساچمه و قفسه است.

در مورد قیمت این لوازم از جمله قیمت یاتاقان صنعتی به دلیل تورم و نواسانات بازار قیمت ها متغیر می باشد و ثابت نیست.

فروش بلبرینگ و یاتاقان با ارائه ضمانت و گارانتی کالا

فروش بلبرینگ و یاتاقان با ارائه ضمانت و گارانتی کالااز سری شرکت های فروش انواع یاتاقان و گاید سوپاپ پژو ثابت و یاتاقان متحرک استاندارد و یاتاقان ثابت بی ام و هم چنین انواع یاتاقان ucp و هم چنین از فروشندگان انواع بلبرینگ شرکت بازرگانی نیک صدرا صفت را می توان نام برد که دارای واردات مستقیم و بدون واسطه است و هم چنین گارانتی اصل معتبر دارد.

از مزایای خرید از این مرکز مشاوره ی تخصصی چگونگی خرید و انتخاب بلبرینگ و رولبرینگ حتی پس از اتمام دوران گارانتی می باشد.

پس از انتخاب یک محصول دغدغه ی اصلی اکثر مشتریان نحوه ی استفاده و نگه داری از آن می باشد و این شرکت با قرار دادن کادری مخصوص این کار این مشکل را برطرف کرده است.

این شرکت مرکز تخصصی واردات انواع بلبرینگ با مارک های جهانی بلرینگ لازیو و دیگر برند های معتبر دنیا با ضمانت اصل بودن می باشد.

هم چنین شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان مستقیما اقدام به واردات بلبرینگ و فروش بلبرینگ و رولبرینگ می نماید و به عنوان فروشنده یاتاقان صنعتی شناخته شده است و هم چنین این که با توجه به نبود واسطه گری به مشتریان اطمینان می دهد که دارای پایین ترین قیمت می باشند.

البته مشتری باید در خرید این کالا ها دقت داشته باشد کالا اصل و اورجینال باشد چرا که قیمت بابرینگ تقلبی باید بسیار پایین تر از اصل باشد.

کشور ژاپن هم با توجه به در اختیار داشتن تکنولوژی جدید توانسته در امر تولید بلبرینگ و همینطور انواع یاتاقان ucp و بقیه ی انواع یاتاقان پیش رو باشد و دستی درفروش یاتاقان با ضمانت و گارانتی دارد.

اطلاعات فنی انواع مشعل دوگانه سوز

اطلاعات فنی انواع مشعل دوگانه سوزمشعل وسیله ای است که با استفاده از انواع سوخت مانند گاز و گازوئیل و یا سایر سوخت ها انرژی گرمایشی را با استفاده از شعله ی مستقیم ایجاد می کند.

از انواع مشعل می توان اتمسفری را نام برد گفتیم مشعل از انواع سوخت انرژی گرمایشی تولید می کند حال مشعل بر اساس این که از چه نوع سوختی استفاده می کند و چه قدر ظرفیت گرمایشی دارد انتخاب می شوند.

مشعل معمولا جهت گرمایش دیگر سیستم ها مانند بخاری و شوفاژ به کار می رود.

از سری کاربرد های مشعل می توان جهت گرمایش آب گرم مصرفی استفاده کرد و هم چنین در کار خانه ها کاربرد دارد.

مشعل ها از نظر سوخت مصرفی به انواع مشعل گاز سوز، دو گانه سوز، مشعل سه گانه سوز و مازوت سوز می توان تقسیم بندی کرد.

مشعل گاز سوز برای احتراق گاز طراحی شده است  به این صورت کع گاز از یک فیلتر هوا عبور کرده و با هوای احتراق مخلوط شده و آماده ی احتراق می شود.

مشعل گازوئیل سوز هم همان طور که از نامش مشخص است سوخت مصرفی اش گازوئیل است معمولا پمپ گازوئیل را در مشعل های فشار قوی به صورت چرخ دنده انتخاب می کنند.

مشعل مازوت سوز فرایند پودر کردن سوخت توسط نازل انجام می شود فرایند پودر سازی سوخت به انرژی نیاز دارد این انرژی از طریق پمپ سوخت مشعل به صورت فشار وارد سیستم می شود.

در مورد مشعل دو گانه سوز و مشعل سه گانه سوز هر گاه مشعل با بیش از یک سوخت کار کند دو گانه سوز یا سه گانه سوز می باشد.

این نوع مشعل معمولا با گاز و گازوئیل کار می کند و گاهی هم ممکن سوخت مازوت بسوزاند.

یکی از انواع مشعل دو گانه سوز مشعل دو گانه سوز ایران رادیاتور مدل دی جی دو می باشد از ویژگی های آن می توان به این مورد اشاره کرد که نوع دمپر هوایش دستی است و نیاز به فیلتر و نازل گازوئیل برای فعالیت دارد برق مصرفی آن تک فاز است و نحوه ی احتراقش یک مرحله ای می باشد.

نوع سوخت مصرفی آن هم چون دو گانه سوز است بیشتر با گاز و گازوئیل فعالیت می کند.

سازنده برتر انواع تجهیزات خودرو در کشور

سازنده برتر انواع تجهیزات خودرو در کشوردر کشور ایران هم سازنده های زبده و برتر زیادی در زمینه ی ساخت انواع تجهیزات خودرو فعالیت دارد که در ادامه به چندین مورد شرکت ها و کاربرد آن ها آشنا می شویم.

از جمله ی این شرکت های سازنده می توان به شرکت طراحان صنعت فاراد اشاره کرد محل تاسیس آن تهران-کرج می باشد و سازنده ی انواع دستگاه های تست قطعات خودرو از جمله تست دوام و کشش و فشار واقعی و تاب گیر میل فرمان می باشد.

هم چنین شرکت موتور آزمای ثمین هم در زمره ی سازندگان انواع تجهیزات خودرو قرار دارد که در تهران مستقر است و فعالیتش در زمینه فروش تجهیزات تعمیر گاهی خودرو و دستگاه تمام اتوماتیک تعویض روغن می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش عمده یاتاقان صنعتی لغزشی FAG SKF

یاتاقان صنعتی لغزشی در کار های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد که در انواع مختلف وجود دارد و کار برد آن نگهداری و اهرم برای وسایل صنعتی می‌ باشد . وجود یاتاقان ی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید