آرت آسفالت
خانه / قطعات کارخانه آسفالت / فروش ویژه انواع قطعات کارخانه آسفالت شیراز

فروش ویژه انواع قطعات کارخانه آسفالت شیراز

ماده ای که از ترکیب شن و ماسه با قیر تولید می شود آسفالت نام دارد که برای ساخت جاده و خیابان و باندهای فرودگاه و حتی محوطه ی برخی اداره ها از آن استفاده می شود. کارخانه تولید آسفالت معمولا در بیشتر شهرها وجود دارد و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای خاص موجود در کارخانه ها تولید می شود. قطعات کارخانه آسفالت یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در تهیه ی این محصول و شاتون پژو ۴۰۵ نقش مهمی دارد، تا با بهترین کارایی بیشترین تولید را داشته باشند.

فروش ویژه انواع قطعات کارخانه آسفالت شیراز

تولید کنندگان قطعات کارخانه آسفالت در ایران

تولید کنندگان قطعات کارخانه آسفالت در ایرانهمانژور که اشاره شد آسفالت ماده ای است که از ترکیب شن و ماسه با قیر ساخته می شود اما آسفالت سه نوع است از جمله آسفالت حفاظتی، آسفالت گرم و آسفالت سرد که هر کدام ترکیبات تقریبا متفاوتی دارند و کاربردهای مختلف.

آسفالت گرم همان آسفالتی است که از ترکیب شن و ماسه با قیر گرم تهیه می شود وبه همان صورت گرم نیز در سطح جاده پخش می شود. کارخانه های تولید کننده آسفالت گرم معمولا این نوع آسفالت را در دمایی بین ۱۰۵ تا ۱۶۳ درجه سانتی گراد تولید می کنند و به همان صورت گرم عرضه می شوند. بتن آسفالتی در میان انواع آسفالت گرم بهترین نوع آن به حساب می آید که از مخلوطی از سنگ های شکسته ی مرغوبا با قیر خالص تهیه می شود.

آسفالت گرم نیز دارای انواع مختلفی از جمله آسفالت رویی، آستر، قیری و ماسه آسفالت است که در این میان آسفالت رویی است که با عوامل محیطی از جمله تغییرات آب و هوایی و بارهای ترافیک و … برخورد مستقیم دارد.

آسفالت حفاظتی و یاتاقان پژو پارس از جمله آسفالتی است که در ترکیبات آن علاوه بر قیر از ترکیب سنگ های بسیار کوچک تر استفاده می شود و کاربرد آن بیشتر در پشت بام ها است برای حفاظت و جلوگیری از نفوذ آب و همچنین در ایزوگام ها به عنوان روکش استفاده می شود. مقاومت این نوع آسفالت زیاد نیست.

آسفالت سرد نیز از ترکیب مصالح سنگی و قیر ساخته می شود که البته مواد تشکیل دهنده آن در دمای محیط ترکیب می شوند. در بعضی مواقع ممکن است قیر گرم شود و با سایر ترکیبات سرد مخلوط شود. آسفالت سرد این قابلیت را دارد که در انبارها نگهداری شود یا به مسافت های طولانی حمل شود. این نوع آسفالت بر حسب موارد و قسمت های مورد استفاده می تواند برای مکان هایی با ترافیک سبک و متوسط یا حتی برای اماکنی با ترافیک سنگین استفاده شود.

تولید کارخانه آسفالت چه آسفالت گرم و سرد و چه آسفالت حفاظتی به گونه ای است که به خاطر نیاز روز افزون به انواع مختلف آن روز به روز افزایش مصرف دارد و زمینه ی خوبی برای سرمایه گذاری می باشد.

قیمت قطعات کارخانه آسفالت سیار و خرید ویژه آن

کارخانه آسفالت همانند سایر کارخانه ها برای تولید محصولات خود نیازمند دستگاه ها و تجهیزاتی است تا محصول مورد نظر را تولید و به بازار عرضه کند.

کارخانه های آسفالت چه ثابت و چه سیار دارای قطعاتی هستند که در داخل کشور ما نیز تولید می شود.

کارخانه های اسفالت دارای قسمت هایی از قبیل؛ فیدر مصالح سرد، نوار نقاله، درایر یا همان خشک کن، فیلتر مولتی سیکلون، بک فیلتر، اگزوز فن یا همان فن مکنده هوا، بالابر، اسکروی فیلر، سرند، میکسر آسفالت و … می باشند.

افرادی که قصد شروع کار در این زمینه را دارند باید اطلاعات مناسبی هرچند اندک از تجهیزات و دستگاه های تولید این نوع محصول را داشته باشند.

کارخانه آسفالت سیار یا همان قابل حمل کارخانه هایی هستند که قابلیت حمل آسفالت تقریبا از ۶۰ تن تا ۱۶۰ تن را دارند و به راحتی می توان آسفالت مورد نیاز برای طرح ها و پروژه ها را در محل انجام کار تحویل کارگران داد؛ البته میزان حمل و تولید آسفالت توسط این نوع کارخانه ها متفاوت می باشد چون که شرکت های تولید کننده کارخانه آسفالت ثابت شرکت های مختلفی هستند.

کارخانه های آسفالت سیار در داخل کشورمان و توسط تولید کننده داخلی با بهترین کیفیت تولید می شود و علاقه مندان به این کار می توانند با سرمایه ای هر چند کم این کار را شروع کنند؛ با توجه به اینکه این کارخانه ها قابلیت حمل و جابه جایی با تریلی را دارند کاربرد زیادی در زمینه ی پیشرفت طرح های راه و شهرسازی خواهند داشت و تقاضا برای خرید آن افزایش خواهد داشت.

قیمت کارخانه آسفالت را نمی توان قیمت مشخصی اعلام کرد به این دلیل که قیمت این کارخانه ها به عوامل مختلفی بستگی دارند که می توان جنس و کیفیت و دوام مواد اولیه ی استفاده شده در تولید قطعات آن اشاره کرد، قابلیت حمل و تولید از دیگر موارد تفاوت قیمت است که دستگاه قابلیت تولید و حمل چند تن آسفالت را دارد پس بهترین راه اطلاع از قیمت این کارخانه ها پرسش قیمت از تولید کننده است تا خرید بدون واسطه و با قیمت مناسب داشته باشید.

در این میان کارخانه های سیار کارکرده هستند که قیمت آن ها قطعا کمتر از کارخانه نو آن خواهد بود که قیمت آن ها نیز با توجه به میزان کارکرد و سالم بودن قطعات متفاوت است.

خرید قطعات کارخانه آسفالت با بهترین کیفیت

خرید قطعات کارخانه آسفالت با بهترین کیفیتتمام دستگاه هایی که در یک دستگاه استفاده می شوند زمانی نیاز به تعمیر تا تعویض قطعه به وجود می آید که صاحب آن وسیله دوست دارد بهترین و با کیفیت ترین قطعه را با قیمت مناسب خرید کند و باعث افزایش عمر مفید دستگاه و کارایی آن شود.

قطعات کارخانه آسفالت نیز به مرور زمان کارایی روزهای اولیه را نخواهد داشت و باید برای افزایش کارایی آن برخی قطعات که نیاز به تعویض دارند را به موقع و با قطعات با کیفیت عوض کرد.

خرید قطعات کارخانه آسفالت با بهترین کیفیت باعث می شود تا علاوه بر افزایش کارایی بر طول عمر دستگاه ها نیز افزایش می یابد، بنابر این افرادی که در این زمینه فعالیت دارند بهتر است کیفیت را الویت خود در خرید قطعات برای دستگاه های خود قرار دهند و قیمت در الویت بعدی باشد البته که با قیمت های مناسب و متوسط نیز می توان قطعه ای با کیفیت مناسب تهیه کرد.

فروش شگفت انگیز انواع قطعات کارخانه آسفالت در تهران

فروش کارخانه آسفالت و قطعات آن توسط تولید کندگان داخلی باعث شده که این کارخانه ها و قطعات مورد نیاز آن ها با قیمت های مناسب و به مراتب پایین تر از دستگاه های خارجی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قيمت فروش قطعات کارخانه آسفالت سیار

 موضوع مقاله قيمت قطعات کارخانه آسفالت سیار است، هدف معرفی بهتر و بیشتر این محصول است تا خریداران بیشتر با کاربرد آن آشنا شده و از آن استفاده کنند. قیمت مناسب و

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید