آرت آسفالت
خانه / مشعل گازوئیلی / فروش ویژه مشعل گازوئیلی و گازی

فروش ویژه مشعل گازوئیلی و گازی

مشعل وسیله ایست گرمایشی که از آن برای گرم کردن مکان یا محیطی استفاده می شود. مشعل ها با سوخت های گوناگونی کار می کنند که از پرکاربردترین و رایج ترین آن ها مشعل های گازوئیلی و گازی می باشد. تنوع در تولید مشعل زیاد است که می توان آن ها را در اندازه های کوچک و بزرگ با قدرت های گوناگون تهیه کرد. امروزه، فروش ویژه مشعل گازوئیلی و گازی و کوره ذوب فلزات کوچک از نمایندگی ها و مراکز معتبر به صورت اینترنتی انجام می شود تا مشتریان بتوانند با شرایطی بهتری به این محصول برسند.

فروش ویژه انواع مشعل گازوئیلی و گازی

فروش ویژه مشعل گازوئیلی اتمسفر

فروش ویژه مشعل گازوئیلی اتمسفرمشعل گازوئیلی اتمسفر یکی از مشعل هایست که در ایران با برندهای گوناگونی تولید می شود‌. این مشعل ها کیفیت های مختلفی دارند که انتخاب آن به عهده ی مشتری است.

بعضی از این مشعل ها کیفیت بالایی دارند و از نظر فنی کاملا استاندارد هستند. چون، با بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات تولید می شوند.

کاربرد مشعل ها گوناگون است و می تواند در موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد.

  • گرمکن روغن حرارتی برای اویل هیتر کارخانه آسفالت
  • گرم نمودن دیگ های بزرگ آب برای موتور خانه ها
  • گرم کردن آب گرم برای مصارف صنعتی
  • گرم کردن فضاهای صنعتی
  • استفاده در مناطق بدون گاز

هر یک از مشعل های گازوئیلی که وارد بازار می شود، دارای ظرفیت های گوناگون است و بر طبق ظرفیتی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

این مشعل ها و چراغ روشنایی پیک نیکی پمپ های مخصوصی دارند که برای جا دادن گازوئیل است و هر کدام حجم های مختلفی را در بر می گیرند. برای همین، خریدار باید با توجه به مکان و نیازش ظرفیت مشعل را انتخاب نماید.

امروزه، فروش ویژه مشعل گازوئیلی و گازی در حال افزایش است، چون سوخت گازوئیل قیمت بسیار کمی دارد و برای همین در بخش های مختلفی از آن استفاده می شود و بصرفه تر است.

مهم ترین قطعه ای که در مشعل گازوئیلی مورد اهمیت است، فیلتر و قطر لوله می باشد که مشتریان باید در هنگام خرید به آن توجه کنند تا کاملا استاندارد باشد و مشکل فنی نداشته باشد.

محاسبه مصرف سوخت مشعل گازوئیلی

مشعل گازوئیل سوز دارای پمپ است که به دو صورت کار می کند که شامل:

  1. دوار
  2. چرخ دنده ای

این مشعل ها از فن های مخصوصی برخوردارند که به آن فن سانتریفیوژ گفته می شود. الکتروموتور قطعه ای بسیار مهم در این مشعل هاست که دو وظیفه را انجام می دهد. کار اصلی اکتروموتور در مشعل گازوئیلی در زمینه چرخش محور و حرکت دادن فن است.

سوخت مشعل گازوئیل است که مصرف آن بستگی به ظرفیت و کاربرد آن دارد. توان حرارتی مشعل های گازوئیلی متفاوت است و این امر بستیگی به عملکرد و کیفیت آن خواهد داشت.

مناطقی که به گاز دسترسی ندارند، مشعل گازوئیلی می تواند بهترین و مناسب ترین سیستم گرمایشی برای آن ها باشد.

عملکرد هر یک کیلوگرم گازوئیل می تواند معادل ۱۰۰۰۰ کیلو کالری باشد که در این مشعل ها محاسبه می شود. اما می تواند ظرفیت هر یک از مشعل ها متفاوت باشد.

همچنین در هر ساعت میزان مصرف سوخت توسط کیلو گرم محاسبه می شود.

همه ی این موارد در خرید یک مشعل گازوئیلی باکیفیت و استاندارد مهم است و می تواند هائز اهمیت باشد تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهد و در هنگام استفاده دچار نقص فنی نشود.

فن، موتور، محور و .‌‌.. اجزایی هستند که در این وسیله باید مورد تایید قرار گیرند و اگر استاندارد باشند می توانند مدت ها با طول عمر بالا در بخش های صنعتی و کوره ها استفاده شوند.

نمایندگی فروش بهترین برند مشعل گازوئیل سوز در تهران

نمایندگی فروش بهترین برند مشعل گازوئیل سوز در تهرانمشعل گازوئیلی کاربرد بسیاری دارد که امروزه فروش آن به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می شود.

یکی از مراکزی که این مشعل ها را دارند، نمایندگی ها هستند که هر کدام برندهای تولید شده قرداد بسته و انواع این محصول را به فروش می رسانند.

مشعل های که سوخت آن ها گازوئیل است، می تواند در کوره های صنعتی و موتورخانه ها بیشترین کاربرد را داشته باشد. این مشعل ها اندازه های گوناگونی دارند.

یکی از مواردی که باعث تنوع در تولید مشعل گازوئیلی می شود، نوع ظرفیت و کیفیت آن است. هر شرکتی که به تولید این مشعل ها می پردازد با روش خود و امکاناتی که دارد آن را وارد بازار می سازد.

مشعلی که قطعات و اجزای آن استاندارد باشد، کیفیت بالایی دارد و هر چه قدرت موتور و ظرفیت آن بالا باشد، بیشتر از آن استقبال می شود.

آمار خرید مشعل گازوئیلی در سال های اخیر بالا رفته و مشتریان زیادی هستند که بدنبال برند خوب و جنس درجه یک می باشند تا بتوانند در مدت طولانی از آن استفاده کنند.

یکی از نمایندگی های فروش این محصول در تهران قرار دارد که همه روزه در حال خرید و فروش انواع مشعل های تک سوز و دوگانه سوز است. مشعل های گازوئیلی و گازسوز در این نمایندگی با کیفیت بالایی وجود دارند.

همچنین، روش سفارش در این نمایندگی به صورت اینترنتی است که خریداران به راحتی می توانند با شرایط عالی و قیمت های بصرفه، معتبرترین برند از این محصول را خریداری کنند.

قیمت مشعل گازوئیل سوز در بازار ایران

همانطور که گفته شد، مشعل های گازوئیل سوز محبوبیت بیشتری نسبت به نوع گازی دارند، چون هم با قیمت پایینی تولید می شوند و هم تنوع و کاربردشان بیشتر است.

اجزای مشعل های گازوئیلی زیادند که هر کدام از شرکت ها آن ها را با درجه کیفیت متفاوتی در تولید مشعل ها به کار می برند، از این رو باعث می شود که مدل، نوع و کیفیت متفاوت باشد.

بخشی از اجزای مشعل گازوئیلی که بسیار مهم هستند نظیر موارد زیر می باشند:

  • الکتروموتور
  • پمپ
  • فن
  • نازل
  • شیر برق
  • ترانسفرماتور جرقه
  • دمپر تنظیم هوا

همه ی این اجزا در هر یک از مشعل های گازوئیل سوز وجود دارند، که می توانند از نظر استاندارد و کیفیت با هم فرق کنند. همین امر باعث تغییر در قیمت هر یک از آن ها می شود.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت مشعل گازوئیلی تاثیر گذار است، اندازه و ظرفیت آن هاست که می تواند بسیار مهم باشد.

قیمت مشعل ها در فروشگاه ها متفاوت است، چون برندها فرق می کنند. البته امروزه با خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر می توان قیمت های مناسبی از این محصول را بدست آورد.

در بازار ایران، تنوع در مشعل های گازی و گازوئیلی بسیار دیده می شود که انتخاب آن بستگی به خود مشتری دارد. بنابراین، اگر می خواهید این محصول را با مرغوبیت و کیفیت بالا بدست آورید، می توانید با مشاوران این مرکز بزرگ در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش عمده مشعل توربو گازوییلی صنعتی

مشعل دستگاهی است که با ترکیبی از هوا و سوخت،انرژی سوخت را به انرژی گرمایی تبدیل می کند و در مدل های مختلف و متنوعی موجود می باشد که با سوخت های متفاوت به انرژی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید