آرت آسفالت
خانه / قاشقک الواتور / قیمت فروش قاشقک فلزی الواتور

قیمت فروش قاشقک فلزی الواتور

در گذشته انتقال مواد به صورت عمودی و در شیب بالا مشکلی بود  که مخترعان صنعتی را به این فکر وا داشت تا به دنبال راه حلی برای این مشکل باشند و سرانجام قاشقک هایی برای انتقال مواد در این شرایط اختراع شد که اختراع این قاشقک ها علاوه بر انتقال مواد در شیب های بالا، جا به جایی مواد در شیب ملایم و صفر درجه را نیز راحتتر کرد.
در ادامه به بررسی انواع مختلف قاشقک الواتور، قیمت آن و چگونگی فروش قاشقک الواتور و سیم خاردار در تبریز می پردازیم.

قیمت فروش قاشقک فلزی الواتور

تولید کننده انواع قاشقک الواتور پلاستیکی نشکن

تولید کننده انواع قاشقک الواتور پلاستیکی نشکنقاشقک های پلاستیکی الواتور به عنوان جایگزینی برای قاشقک های فلزی تولید و روانه بازار شدند که در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این قاشک ها دارای انواع مختلفی هستند:

  1. قاشقک معمولی
  2. قاشقک دیواره دار
  3. قاشقک نشکن و ضد سایش

در تولید قاشقک الواتور پلاستیکی از مواد پلاستیکی خاص به صورت فشرده استفاده می شود و بنا بر آزمایشات انجام شده این قاشقک ها تا ۳۰ تن تحمل فشار را دارند. در فشارهای بالاتر از ۳۰ تن دچار خمیدگی می شوند اما نمی شکنند.
قاشقک های پلاستیکی با مقاومت بالا در برابر شکستگی و سایش قابل استفاده برای انتقال موادی مثل آرد، گندم، خوراک دام و طیور و … می باشد. به طور کلی بیشتر از قاشقک های پلاستیکی برای انتقال مواد غذایی استفاده می شود.

قاشقک های پلاستیکی الواتور در ابعاد ۳۲ – ۱۰ سانتی متر و در ۱۲ سایز مختلف تولید می شود. ملزومات دیگر الواتور از جمله پیچ و مهره قاشقک، تسمه الواتور شامل لاستیکی، برزنتی و بست تسمه متناسب با ابعاد قاشقک عرضه می شود.
هنگام انتخاب و خرید قاشقک دقت داشته باشید سایز آن متناسب با عرض تسمه بالابر باشد تا از بروز مشکل در کارکرد بالابر جلوگیری شده و دستگاه حداکثر بازدهی را داشته باشد.

فروش انواع قاشقک های الواتور ایرانی

فروش انواع قاشقک های الواتور ایرانیبه طور کلی قاشقک های الواتور در دو گروه فلزی و پلاستیکی تولید می شود. و از نظر شکل هم به دو دسته قاشقک عمیق (برای انتقال مواد خشک) و قاشقک کم عمق (برای انتقال مواد خیس) تقسیم می شود که لبه قاشقک در مدل عمیق دارای زاویه ۶۵ درجه می باشد اما زاویه لبه قاشقک کم عمق ۴۵ درجه می باشد.
در ساختار قاشقک ها تسمه یا زنجیر برای نگهداری و حرکت قاشقک، سیستم محرک برای چرخش تسمه، تجهیزات جانبی جهت بارگیری و تخلیه مواد و حفاظت از تسمه وجود دارد و کیفیت ساخت هر کدام از این قطعات باعث می شود قاشقک الواتور وظیفه ذاتی و اصلی خود را که همان انتقال مواد می باشد را به خوبی انجام دهد.
درباره قاشقک های پلاستیکی به توضیح کامل پرداختیم و اکنون به معرفی نوع فلزی این قاشقک ها می پردازیم. قاشقک های فلزی الواتور در ابعاد و ضخامت های گوناگون دارای مدل های مختلف شامل موارد زیر است:

  1. قاشقک الواتور کلمبوس
  2. قاشقک الواتور جوشی
  3. قاشقک الواتور بدون کف
  4. قاشقک الواتور لوله ای
  5. قاشقک الواتور فولادی

رایج ترین مدل قاشقک فلزی الواتور کلمبوس است. قاشقک الواتور جوشی به صورت دست ساز و جوشی تولید می شود و ورق آهن ضد سایش با ضخامت بیشتر در ساخت این نوع قاشقک به کار می رود.
قاشقک الواتور فولادی امکان پر و تخلیه کردن طیف گسترده ای از محصولات را فراهم می کند. 
قاشقک های فلزی از جنس آهن و استیل و در سایزها و ابعاد گوناگون تولید می شود و برای انتقال موادی چون سیمان، مواد پتروشیمی و کودها کاربرد دارد.

هر کدام از این دو نوع قاشقک پلاستیکی و فلزی بر مبنای نیاز متقاضیان ساخته شده است. صنایعی که مواد و بارهای سنگین تولید می کنند باید از نوع فلزی استفاده کنند و در مقابل صنایعی که محصولات سبکتری تولید می کنند می توانند از قاشقک های پلاستیکی استفاده کنند.

فروش انواع قاشقک الواتور و کوره ذوب فلزات با بالاترین کیفیت توسط مجموعه ما صورت می گیرد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول هستید هم چنان با ما همراه باشید.

خرید عمده قاشقک الواتور ضد سایش

خرید عمده قاشقک الواتور ضد سایشقاشقک الواتور ضد سایش به دلیل عمر طولانی و کارکرد بالا همواره مورد توجه مشتریان بوده است به همین دلیل کارخانجات بسیاری به تولید این محصول پرداخته اند که علاوه بر پخش و عرضه در سراسر کشور؛ آن را به سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه صادر می کنند و این مهم سبب شده تا جنس با کیفیت ایرانی هر چه بیشتر در جهان شناخته شود. معمولا صاحبان صنایع مختلف به خرید عمده قاشقک الواتور می پردازند.

از نکات مهم هنگام خرید قاشقک الواتور توجه به موارد زیر است:

  • هم سایز بودن با عرض تسمه
  • داشتن اتصالات مناسب
  • مقاومت در برابر سایش
  • راندمان بالا در بارگیری و حمل
  • مقاوم در برابر خوردگی و گرما

نحوه عملکرد این الواتورها بدین صورت است که قاشقک ها از قسمت ورودی الواتور حرکت کرده، مواد را بارگیری می کنند سپس قاشک ها برگشته و مواد را به سمت خروجی تخلیه می کنند و دوباره به سمت پایین حرکت می کنند.

بر روی قاشقک سوراخ هایی وجود دارد که باعث بهبود جریان هوا شده و از این طریق به پر و تخلیه کردن مواد کمک می کند. در واقع هنگام ورود مواد به قاشقک هوا از طریق کاسه های تهویه بیرون رفته و امکان پر شدن کامل تر در قاشقک فراهم می شود . هنگام تخلیه نیز هوا داخل قاشقک جریان می یابد و باعت تخلیه کامل مواد می شود.

لیست قیمت قاشقک الواتور در بازار

لیست قیمت قاشقک الواتور در بازارقیمت قاشقک الواتور با توجه به جنس به کار رفته آن می تواند متفاوت باشد. معمولا قاشقک های پلاستیکی نسبت به نوع فلزی ارزان تر هستند. نوع پلاستیکی قاشقک های الواتور که از جنس پلاستیک بسیار مقاوم می باشد و در بسیاری از صنایع از جمله صنایع غذایی کاربرد دارد و می توان با صرف هزینه کم تر و با توجه به صنعت و تولید خود از آن استفاده کرد. اما نوع فلزی قاشقک ها که از بهترین آهن ها تولید می شوند و با دقت جوشکاری شده اند گران تر هستند.

در حال حاضر انواع قاشقک های الواتور در ابعاد و سایزهای مختلف با کیفیت بالا و قیمت مناسب موجود می باشد. از آن جا که در حال حاضر نوسانات بازار بسیار بالا می باشد و در قیمت تمام شده قاشقک الواتور تاثیر گذار است نمی توان قیمت دقیقی برای این محصول ارائه داد لذا شما مشتریان گرامی می توانید با کارشناسان بخش فروش در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح نمایید تا شما را در خرید محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه راهنمایی کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید