آرت آسفالت
خانه / توری سرند / لیست قیمت انواع توری سرند در بازار اصفهان

لیست قیمت انواع توری سرند در بازار اصفهان

توری سرند یک نوع شبکه فلزی لوزی مانندی است که بافتش  به صورت زنجیره ای بوده و بسته به نیاز و کاربرد آن جنس سیم آن متغییر می باشد. توری سرندی با متصل شدن مفتول ها و بافته شدن آن ها به هم و در نهایت ایجاد یک ورق مشبک شکل تولید می شود.از بافته شدن این مفتول ها در هم، فضاهای بازی ایجاد می گردد که به آن چشمه می گویند. وجود این فضاهای خالی در بین مفتول ها موجب انعطاف پذیری آن شده و استفاده از آن را به عنوان یک صافی و غربال گر مناسب می کند. قیمت توری سرند در بازار با توجه به ورق های به کار رفته در آن و ابعاد و جنس آهن بستگی دارد.
لیست قیمت انواع توری سرند در بازار اصفهان

انواع توری سرند در صنعت امروزی

انواع توری سرند در صنعت امروزیتوری سرند کارخانه متفاوت داردکه در آن کارخانه انواع این توری ها تولید می شود. توری سرند در جنس های مختلفی با توجه به نوع جنس مفتول تولید می شود. مفتول هایی که برای تولید توری سرند به کار می روند از جمله مفتول هایی هستند به نام مفتول گالوانیزه، مفتول سیاه .

همچنین جالب است بدانید که توری آهنی پرسی سرند از جنس مس، استیل، نیکل، آلومینیوم، برنج و… نیز تولید می شود. از این میان توری سرند که از جنس گالوانیزه، فولادی، استیل و مس هستندبیشترین کاربرد را در بین خریداران دارند.
لازم به ذکر است که توری سرند علاوه بر نوع فلزی که اشاره شد، دارای نوع پلاستیکی نیز هست که از موادی مانند پلی پروپیلن، پلی اتیلن، نایلون و پی وی سی تولید می شودند.
اکثر کاربران صنعتی توری سرند، نوع جنس و قطر مفتول توری سرند خود را متناسب با نیاز خود مشخص می کنند. بسته به نیاز مشتری، این توری ها می تواند در قالب ورق، قطعه یا رول فروخته شود.
از آنجا که صنایع مختلف در ایران  دارای هزاران برنامه فیلترینگ و جداسازی خاص خود را دارا هستند،که برای آن می توانند از توی سرند استفاده کنند.
برای سرند در صنعت صنایع غذایی اغلب توری سرندی گالوانیزه، آلومینیوم، برنج، برنز و یا آلیاژ مس و نیکل استفاده می شود.

قیمت توری سرند رولی امروز در بازار کشور

قیمت توری سرند بسته به نوع ورق به کار رفته در آن متفاوت است. هیچ گاه نمی توان قیمت های ثابتی را گذاشت چه بسا هر کدام از آنها ویژگی و ساختار جداگانه ای نسبت به هم دارند. فروش توری سرند و قیمت آن به طور کلی در صنایع به منظور سرند کردن مورد استفاده از نظر مفتولی بودن و یا ضخامت های مختلف آن و همچنین سایز چشمه ها متفاوت است.
همان گونه که کاربرد این نوع توری ها متفاوت می باشد جنس مفتول آن نیز متفاوت خواهد بود. نمونه های استاندارد این توری با توجه به چشمه های آن تعریف می گردد و همانطور که از نام توری مشخص است، برای تولید سرندهای صنعتی و یا صافی های ریخته گری کاربرد دارد.
این توری ها براساس نوع کاربرد و نیاز مشتری تولید می گردد و از استحکام و دوام بالایی برخوردار است . وهمچنین قیمت آن نیز متفاوت می باشد.
قیمت توری سرندی بر اساس مشخصان فنی و ویژگی های این محصول متفاوت است. ااین نوع توری در کنار استحکام در چشمه ها نیز متفاوت هستند. که هر چشمه اندازه میلی متری خاص خود را داست و هر چه میلی متر کمتر یا بیشتر باشد قیمت نیز متغیر است.
این نوع توری، براساس نیاز مشتری، ضخامت و نوع کارایی آن لحاظ می شود. بر اساس نوسانات بازار آهن و مفتول، توری فلزی ریزبافت ها دچار تغییرات قابل توجهی می شوند. اما آنچه مسلم است عوامل تأثیر گذار در تعیین قیمت این محصول شامل قطر مفتول و قطر شبکه آن می باشد.

بزرگترین بازار فروش انواع توری سرند ضد سایش

بزرگترین بازار فروش انواع توری سرند ضد سایشهمان گونه که گفته شد هر سرند مخصوص به یک صنعت به کار میرود به عنوان مثال، توری سرند آهنی،نوع آهنی این توری، ضخیم تر و کلفت تر بافته می شود. این نوع توری نسبت به نوع گالوانیزه آن ضخیم تر و محکم تر است که عمدتا برای سرندهای ایستاده یا کرکره ای پر کاربردتر می باشد.این محصول به صورت رولی تولید شده و از آن در مصارف ساختمانی و کارخانجات، ساخت حصارهای مقاوم و دیگر موارد عمرانی و صنعتی استفاده می شود.توری های سرند گالوانیزه این نوع توری ها، عمدتا از مفتول گالوانیزه ضخامت کمتر نسبت به آهنی تولید می شود و بیشتر به صورت رول در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. و دارای چشمه های متفاوتی است که کاربرد های گسترده تری را نسبت به انواع دیگر داراست.این نوع سرند ها عمده ترین بازار فروش آنها برای سرند کردن شن و ماسه به کار می رود. سرند بعدی سرند  فولادی است که برای کارهای صنعتی مانند ساختن پانل های سه بعدی به کار گرفته می شود.توری سرندی آلومینوم نیز دارای مقاومت بالایی است و بسیار پر کاربرد است خصوصا در صنعت غذایی.  توری سرند از جنس برنجی برای کاربران صنعتی که به دنبال توری سرندی انعطاف پذیر و مقاوم در برابر سایش هستند گزینه ی بسیار مناسبی است. عمده بازار فروش این نوع توری در پالایش نفت است.توری سرندی از جنس برنز یک گزینه محبوب برای کاربران صنعتی  که به دنبال آلیاژ مس هستند  که دوام و انعطاف پذیری را برای استفاده در برنامه های خاصی که ارائه می دهد.مونل که آلیاژ مس نیکل است که عمده بازار فروش آن توسط کاربران صنعتی هست که ترجیح می دهند به دنبال آلیاژ بالا برای استفاده در محیط های بسیار سوزاننده باشند.باستان شناسی ، توری سرندی گالوانیزه و فولاد معمولی در این صنعت کاربرد دارد که هر دو دارای مقاومت بالایی هستند اما از نظر قیمت توری سرندی فولادی گالوانیزه نشده دارای قیمت پایین تری است.

کارخانه تولید کننده توری سرند در انواع مختلف

در ایران کارخانه های توری سرند در انواع مختلف آن وجود دارد. برخی از این کارخانه ها فقط یک محصول خاصی را تولید و عرضه می کنند. بازار توری سرند بسته به این کارخانه های تولید کننده دارد.برخی از کارخانه های تولید کننده توری سرند برای طولانی شدن عمر توری سرند از لاستیک های سرند استفاده می کنند. این لاستیک ها مابین توری و سرند نصب می شود و باعث می گردد موادی که از طریق حامل ها بر روی سرند ریخته می شود در یک نقطه جمع و موجب پاره شدن توری در آن محل نشود.
ضمنا لاستیک مانع تماس توری با بدنه دستگاه شده و در مواقع  لرزش از سائیده شدن توری توسط بدنه سرند جلوگیری می کند و باعث ویبره بهتر سرند نیز می شود .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

اولین محل خرید توری سرند فلزی فولادی

در محل خرید توری سرند فلزی فولادی، بهترین توری های فلزی درجه یک و‌ باکیفیت به مشتریان عرضه می شود. توری های فلزی کارایی بسیاری در کارخانه ها و مصارف خانگی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید