آرت آسفالت
خانه / یاتاقان / شرکت تولیدی انواع یاتاقان در کشور

شرکت تولیدی انواع یاتاقان در کشور

یاتاقان یکی از قطعات کاربردی و حیاتی در دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و خودروها می باشد که در انواع مختلف ساده و صنعتی در کارخانه های سازنده تولید می شود. تولید انواع یاتاقان و پیستون تیبا عظام به وسیله تکولوژی مدرن و پیشرفته و طبق استانداردهای لازم و با بهترین متریال در کارخانه های بزرگ کشور انجام می شود که با توجه به کاربرد فراوان فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

شرکت تولیدی انواع یاتاقان در کشور

راهنمای خرید یاتاقان صنعتی

راهنمای خرید یاتاقان صنعتیبرای خرید یاتاقان صنعتی باید به کیفیت و جنس آن توجه زیادی نموده همچنین برند و شرکت تولید کننده نیز باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به نوع کاربرد و استفاده آن باید انتخاب و تهیه شود. یاتاقان یکی از قطعات اصلی و مهم در انواع خودروها و دستگاه های صنعتی است که حرکت نسبی بین دو قطعه در ماشین را مهیا می کند و به صورت ورقه ای بین دو قطعه قرار می گیرد و از نظر ظاهر و اندازه با هم متفاوت هستند ولی از نظر کاربرد و کارایی مانند هم می باشند.

این محصول در صنایع مختلف دارای کاربردهای گسترده ای بوده که در سایز و ابعاد مختلف در کارخانه ها تولید می شود و بسیار محکم و بادوام بوده و می تواند بارهای شعاعی را به خوبی تحمل کند. امروزه انواع یاتاقان با استفاده از متریال درجه یک و به وسیله دستگاه های مجهز و طبق استاندارد در کارخانه های تولید کننده طراحی و ساخته می شود و در آزمایشگاه های مجهز نیز از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می گیرد، تا وسیله ای با کیفیت مرغوب به دست مصرف کننده برسد.

در حال حاضر برندهای متعددی در کشور مشغول به تولید انواع یاتاقان در ابعاد مختلف برای مصارف و کاربردهای گوناگون می باشند که در این امر با هم رقابت بسیار خوبی دارند و سعی می کنند تا محصولی درجه یک و با قیمت مناسب به دست مشتری برسد. انواع یاتاقان علاوه بر توزیع در داخل کشور به کشورهای همسایه نیز صادر می شود که با توجه به کاربرد و استفاده زیاد در بسیاری از صنایع از فروش بالایی برخوردار می باشد و در کشورهای خارجی نیز متقاضیان و مشتریان زیادی دارد.

حداقل و حداکثر قیمت یاتاقان ساده

یاتاقان ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که هر کدام کاربرد و کارایی متفاوتی در انواع دستگاه های صنعتی دارند و در دو نوع ساده و صنعتی در کارخانه های سازنده با استفاده از متریال درجه یک تولید می شوند. یاتاقان ساده دارای کاربرد زیادی می باشد که با کیفیت بالا در کشور تولید می شود. قیمت یاتاقان ساده  با توجه به برند، کیفیت، ساختار و جنس، نحوه خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، شرکت سازنده و … متفاوت می باشد.

یاتاقان و گاید سوپاپ پژو از اصطکاک و سایش بین قطعات موتور جلوگیری می کند و قطعه ای گرد و نازک می باشد که در دو نوع مختلف ثابت و متحرک وجود دارد و نوع ثابت بین پایه های موتور و میل لنگ قرار می گیرد و یکی از از دلایل یاتاق زدن می توان به تعویض نکردن به موقع روغن موتور، استفاده از روغن بی کیفیت، خراب شدن پمپ روغن، داغ شدن بیش از اندازه موتور و … اشاره نمود و برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات باید به طور مرتب نسبت به تعویض روغن اقدام کرد.

عرضه کننده انواع یاتاقان در سراسر ایران

عرضه کننده انواع یاتاقان در سراسر ایرانانواع یاتاقان ساده و صنعتی امروزه کاربرد بسیار زیادی در بسیاری از صنایع دارند و در شرکت های تولید کننده در کشور در انواع مختلف و برای کاربرد و مصارف گوناگون با بهترین کیفیت تولید می شود که استانداردهای لازم در فرایند تولید به خوبی رعایت می شود تا بهترین کارایی و عملکرد را داشته باشد. یاتاقان به شکل نیم دایره می باشد که معمولا از جنس چدن بوده و اصطکاک بین محورها را کم می کند تا دچار خوردگی نشوند همچنین اصطکاک بین دو قطعه را کاهش می دهد، تا دچار پوسیدگی و خوردگی نشوند و به عنوان یک روان کننده در ماشین ها کاربرد زیادی دارد.

یاتاقان باید به موقع و به روش صحیح روانکاری شود تا تحمل بیشتری در برابر فشارها داشته باشد و از مزیت های استفاده از این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود.
  • موجب افزایش کارایی سیبستم می شود.
  • در مصرف انرژی صرفه جویی خوبی صورت می گیرد.
  • باعث کاهش سر و صدای دستگاه می شود.

عرضه انواع یاتاقان با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک در همین مجموعه صورت می گیرد و برای سفارش یاتاقان صنعتی می توانید با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تماس حاصل نمایید. بسیاری از شرکت های بازرگانی انواع یاتاقان های خارجی را با برند معتبر از کشورهای مختلف از جمله چین وارد کشور می کنند که با توجه به نوع و کاربرد دارای قیمت متفاوتی هستند و مشتری بر حسب نیاز و بودجه خود می تواند انواع برندهای ایرانی و یا وارداتی را تهیه نماید.

سفارش یاتاقان صنعتی به صورت عمده و جزئی

یاتاقان ها به دو نوع اصلی لغزشی و غلطشی تقسیم می شوند و نوع غلطشی آن به شش نوع تقسیم می گردد که در صنعت خودرو سازی بیشترین کاربرد را دارند و نیاز به روغن کاری کمی داشته و نگهداری از آن ها آسان تر می باشد که انواع آن عبارتند از: ساچمه ای، استوانه ای، مخروطی، کروی، سوزنی، گرد. از ویژگی های یاتاقان های لغزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای شکل پذیری مناسبی هستند.
  • حرارت و گرما را به سرعت انتقال می دهند.
  • تحمل فشار زیاد را دارند.
  • نفوذ ناپذیر هستند.
  • دارای دوام بالا و عمر طولانی می باشند.

این وسیله در بسیاری از دستگاه ها از قبیل جاروبرقی، ماشین لباس شویی، ماشین ظرفشویی و خودروها و … مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا از جنس مس، آلومنیوم، برنج، نقره، آلیاژ قلع و برنز می باشد و از مواد غیر معدنی مانند: نایلون و پلاستیک نیز در ساخت آن استفاده می شود.

نوع لغزشی آن به سه مدل چشمی، دو تکه و قابل تنظیم تقسیم می گردد و یاتاقان به دلیل ساختار ویژه ای که دارد فشار بار زیاد را تحمل می کند و در ماشین آلات کشاورزی و نوار نقاله مورد استفاده قرار می گیرد. یاتاقان ها بر اساس نوع فشاری که بر آن ها وارد می شود به سه نوع دورانی، شعاعی و شعاعی _ دورانی تقسیم می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها و کاربرد متفاوتی می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بهترین یاتاقان صنعتی لغزشی SKF

یاتاقان صنعتی در واقع محل استقرار محورها و قطعات متحرک هستند و وظیفه آن ها راهنمایی آن ها برای انجام حرکت می باشد.یاتاقان ها دارای انواع مختلفی است ، یکی از انو

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید