آرت آسفالت
خانه / یاتاقان بلبرینگ / فروش عمده و خرده انواع یاتاقان بلبرینگ

فروش عمده و خرده انواع یاتاقان بلبرینگ

یکی از پرکاربردترین وسایل در صنایع مختلف یاتاقان است. به نحوی می شود عنوان نمود که همه ماشین آلات از چنین ابزاری بهره مند هستند. در نوشته حاضر می خواهیم درباره نوع بلبرینگ و پیستون تیبا عظام آن صحبت کنیم. اما آیا می دانید فروش عمده یاتاقان بلبرینگ چگونه صورت می گیرد؟ این محصول در چند نوع ساخته می شود؟

فروش عمده و خرده انواع یاتاقان بلبرینگ

عمده فروشی انواع یاتاقان بلبرینگ صنعتی

عمده فروشی انواع یاتاقان بلبرینگ صنعتی

یاتاقان بلبرینگ صنعتی، در واقع  محلی اند که در آن محورها، توپی ها، زبانه شافت ها و قطعات متحرک در آن قرار می گیرند. کار اصلی آن، راهنمایی و تاب آوری محصولاتی می باشد که به آنان اشاره کردیم. این نوع از ابزار پرکاربرد را به چند دسته از جهات مختلفی دسته بندی می نمایند که عبارت هستند از:

  • یاتاقان ساچمه ای
  • یاتاقان غلتکی در انواع محوری و مخروطی
  • یاتاقان مغناطیسی
  • یاتاقان ضد زلزله
  • یاتاقان عظیم

این محصولات تفاوت هایی با هم دیگر دارند که بیشتر به شکل هوزینگ شان بستگی دارد. همینطور، فرق ها بر اساس نحوه اتصال شان نیز با هم یکسان نیستند. آن ها همچنین از نظر ارتفاع، ضخامت داخلی و بیرونی نیز متمایز می باشند.

در هر حال، این چنین محصولی انواع رولبرینگ و بلبرینگ و گاید سوپاپ پژو را شامل می شود که در صنایع امروز کارایی بسیار بالایی دارد. به طور عموم همه ماشین های پیشرفته به شکل زیادی از یاتاقان استفاده می کنند. می توان از عمده فروشی انواع یاتاقان بلبرینگ صنعتی را که در اینجا به آنان اشاره کردیم، تهیه کنید. آنان به شکل بسته بندی ارائه می گردند.

استعلام قیمت یاتاقان بلبرینگ

استعلام قیمت یاتاقان بلبرینگجهت به دست آوردن و استعلام قیمت یاتاقان بلبرینگ، خوب است که به چند نکته توجه داشته باشید. اول این که این گونه از محصولات تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. آن ها را در صنایع مختلفی به کار می گیرند که از بلبرینگ به شکل گسترده ای استفاده می کنند که قطار، هواپیما، ماشین لباسشویی حتی کامپیوتر را شامل می شوند.

آنها را عموماً از جنس چدن ساخته و انواع مختلفی هم دارند که همین بحث باعث می شود تا کیفیت های چنین محصولی مختلف از آب درآید. این موضوع اصلی ترین نقش را در تعیین قیمت بازی می کند و طبعاً یک کالای درجه یک با نوع درجه دو و سه کاملاً متفاوت است. از سوی دیگر، مسئله ارائه و تقاضای آن نیز بر روی نرخ ها تاثیر می گذارد.

طبعاً اگر شما بخواهید که یاتاقان را به شکل عمده تهیه کنید، آن را با نرخ های ارزان تری به دست آورده خواهید توانست. اینکه محصول را چه برندی می سازد نیز مهم است. ما در بازار نوع خارجی و داخلی آن را داریم که با در نظر گرفتن شرایط کنونی اقتصادی، محصول خارجی مرغوب، گرانتر ارائه می شود.

خلاصه این که موارد گوناگونی در این زمینه اهمیت خاصی دارند که باعث شده اند ما شاهد تفاوت نرخ زیادی در این حوزه باشیم.

اجزای تشکیل دهنده یاتاقان بلبرینگ

اجزای تشکیل دهنده یاتاقان بلبرینگهر کدام از قطعات صنعتی، از اجزای مختلفی ساخته شده اند. اینگونه راحت تر تعمیر می شوند و از خرید مجددشان نیز جلوگیری به عمل می آید. در واقع، این قطعات کارهای مختلفی را انجام می دهند که هماهنگی ایجاد شده بین شان، سبب می شود تا یک ماشین، قدرت محرکه پیدا کند. بنابراین اجزاء اهمیت ویژه ای دارند.

یاتاقان بلبرینگ هم اجزای تشکیل دهنده مختلفی دارد. ابتداء خوب است بدانید که چنین محصولی در دو نوع اصلی ساخته می شود که اینطور تعریف می شوند:

  1. محصولاتی که دارای چندین ساچمه هستند. نوع بلبرینگ به این روش ساخته می شود.
  2. محصولاتی که استوانه هایی از جنس فولاد دارد. به نحوی، نوعی رولر می باشد که به آن رولبرینگ هم می گویند.

همانگونه که گفتیم، نوع بلبرینگ چندین گونه دارد که هر کدام از آنها با یکدیگر تفاوت های اساسی چه از نوع کاربرد و چه از نوع ابعاد دارند. در اینجا به چند بخش از نوع غلتکی این محصول اشاره می کنیم. در واقع این کالا، از چهار بخش اساسی ساخته شده که اینها هستند:

  • حلقه بیرونی محصول
  • حلقه داخلی کالا
  • ساچمه های غلتکی
  • و قفسه نگهدارنده

با این کالاها است که محصول می تواند به خوبی کار خود را انجام دهد و در صورت پیدا شدن یک مشکل کوچک، یاتاقان طبعاً از کار می افتد و یا به اصطلاح عامیانه “لق” می زند. این کالا شدیداً نیاز به مراقب دارد که بهترین کار در این زمینه، روغن و گریس کاری مداوم شان است.

خرید عمده یاتاقان بلبرینگ به صورت مستقیم

خرید عمده یاتاقان بلبرینگ به صورت مستقیمیاتاقان ها از دو بخش بلبرینگ و هوزینگ ساخته می شوند که اغلب بلبرینگ را از فولاد می سازند و در برابر آن هوزینگ ها را از از چدن، استیل و فولاد تولید می کنند.

این نوع از کالا، جهت برقراری ارتباط بر روی انواع شافت با زوایای مختلف که سرعت های گوناگون زاویه ای بالا دارند، متصل می شوند. نقش ساچمه ها در این بین نیز زیاد است و باعث می شود تا سطح سایش پایین آمده و یاتاقان عمر زیادی پیدا کند.

از موارد فنی که بگذریم، باید بیان داشت که خرید عمده یاتاقان بلبرینگ به صورت مستقیم نیز امکان پذیر است. این نوع از معامله، بیشتر به سود مصرف کننده تمام می شود؛ زیرا که یک سری از مزایا این کار دارد؛ برای مثال می شود به نوع کیفیت کالا اشاره کرد که آن را حتی می توان به شکل سفارشی هم به دست آورد.

همینطور، کالا را عموماً به این روش، با نرخ های کمتری به دست می آورند. در هر حال، تهیه بدون واسطه یاتاقان ها می تواند توام با یکسری از فواید باشد که به آن در اینجا پرداختیم.

وارد کننده و پخش کننده انواع یاتاقان بلبرینگ

وارد کننده و پخش کننده انواع یاتاقان بلبرینگنوع خارجی انواع یاتاق بلبرینگ را وارد کننده که در واقع پخش کننده محصول هم به شمار می رود، با کیفیت های متفاوتی ارائه می کند. این چنین کالاهایی استانداردهای گوناگونی دارند. آن ها را بر اساس نوع کاربرد؛ هر چند مختلف می باشند، به دو نوع اصلی تقسیم بندی کرد که عبارت می باشند از:

  1. یاتاقان هایی با هوزینگ گوی شکل
  2. یاتاقان هایی که به شکل پایه دار

واردکننده اینگونه از محصول را در ابعاد، کیفیت ها و کاربردهای متفاوتی وارد بازار کرده و آن را با نرخ های گوناگونی هم عرضه می دارد. این کالا، موارد استفاده زیادی در صنایع مختلف دارند. آنها را به همین دلیل از جمله مهمترین ابزار در ماشین آلات به شمار می آورند. فروش یاتاقان بلبرینگ خارجی با در نظر داشت تفاوت ها صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قيمت انواع یاتاقان بلبرینگ صنعتی

یاتاقان وسیله ای است که اجازه حرکت نسبی مشخصی را بین دو یا بیشتر از دو قطعه را می دهد که این حرکت می تواند به صورت چرخشی یا خطی باشد. در واقع یاتاقان ها محل است

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید