آرت آسفالت
خانه / الکتروموتور صنعتی / فروش ویژه انواع الکتروموتور صنعتی

فروش ویژه انواع الکتروموتور صنعتی

فروش ویژه الکتروموتور صنعتی در نمایندگی های فعال این محصول در سراسر کشور با نخفیف ویژه صورت می گیرد. الکتروموتور یکی از مهم ترین دستگاه ها در صنعت به شمار می رود که بسته به کاربرد آن در انواع مختلفی تولید می شود. الکتروموتور ها انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند.

الکتروموتور ها و شاتون پژو ۴۰۵ اغلب دوار هستند ولی الکتروموتور های خطی هم وجود دارد که کاربرد کمتری دارد.

فروش ویژه انواع الکتروموتور صنعتی

فروش ویژه الکتروموتور چینی در تهران

فروش ویژه الکتروموتور چینی در تهرانیکی از پرفروش ترین الکتروموتور ها در ایران نوع چینی آن است، به دلیل قیمت مناسب این محصول توانسته جای زیادی در بازار برای خود باز کند. برای خرید انواع الکتروموتور ها در تهران می توانید به نمایندگی فروش این محصول مراجعه کنید، و ضمن خرید الکتروموتور با قیمت مناسب از کیفیت این محصول هم مطمئن شوید.

با توجه به نیاز اکثر کارخانه ها به این دستگاه، الکتروموتور های با برند های مختلفی از جمله: کاجلي ، الکتروموتور RMP ، الکتروموتور ارسم ، الکتروموتور NJMاز کشور چین وارد ایران می شوند، و با قیمت های ارزانی به فروش می رسند.البته با توجه به نوسانات بازار قیمت انواع الکتروموتور نیز افزایش یافته است

از مشخصات اصلی الکتروموتور ها این است که دارای اجزای محدودی هستند. اجزای اصلی ساختمان الکتروموتور عبارتند از:

  1. فریم بیرونی: وظیفه نگه داشتن اجزای داخلی را دارد
  2. شفاف مرکزی: این قطعه در واقع مغزی الکتروموتور استو گشتاور حاصل از عملکرد موتور توسط آن به بیرون انتقال می یابد.
  3. استاتور: استاتور ها به صورت ترکیبی با یک سیم پیچ که معمولا از جنس مس هستند کار می کنند، و وظیفه این قطعه ایجاد میدان الکترو مغناطیسی در الکتروموتور می باشد.
  4. سوییچ: سوییچ ها جزو قطعات متحرک موتور هستند و که وظیفه تغغیر جهت موتور را در الکتروموتور ها بر عهده دارند.
  5. اتصالات برس: این قطعه در اتصال کامل با سوییچ است و نقش تکمیل کننده مسیر جریان عبوری از سوییچ را بر عهده دارند.
  6. بلبرینگ: در الکتروموتور بلبرینگ ها نقش تعلیق بار را ایفا می کنند.
  7. آرموتور: قلب الکتروموتور را تشکیل می دهد و هماهنگ با استاتور عمل کرده و حرکت دورانی بوجود می آورد.
  8. براکت خروجی: نگهدارنده شفاف مرکزی در خروجی الکتروموتور ایت.

لیست قیمت الکتروموتور الکتروژن

قیمت الکتروموتور الکتروژن و یاتاقان پژو پارس با توجه به اینکه در چه ابعاد و برای چه صنعتی قرار است مورد استفاده قرار بگیرد متفاوت می باشد. و با توجه به این که نرخ ارز و دلار هر روزه متغیر است قیمت این دستگاه به تابعیت قیمت ارز و دلار دچار تغییر می شود.

مهم ترین عوامل مؤثر بر قیمت الکتروموتور الکتروژن:

  • جنس الکتروموتور: الکتروموتور ها از لحاظ جنس بدنه و آلیاژ به کار رفته نیز به دو نوع الکتروموتور های چدنی و الکتروموتور های آلمینیومی تقسیم می شوند، بنابراین جنس بدنه و آلیاژ به کار رفته در قیمت الکتروموتور ها مؤثر خواهد بود.
  • قابلیت های کاری الکتروموتور: مهم ترین عامل در تعیین قیمت این دستگاه توان کاری و دور خروجی می باشد. تک فاز یا سه فاز بودن،میزان توان خروجی ومصرف بهینه انرژی از جماه این موارد هستند
  • برند تولید کننده: مانند هر محصول دیگری برند تولید کننده نقش مهمی در قیمت گذاری این دستگاه دارد. مثلا قیمت برند های معتبر از اکثر برند های چینی گران تر می باشد چرا که استحکام و مقاومت بیشتری دارد.
  • نوع متعلقات: نوع الکتروموتور بیانگر قابلیت آن می باشد بنابراین الکتروموتور های  دو دور و دلاندر با توجه به قابلیت هایی که دارند گرانتر می باشند.

اگر به دنبال خرید ارزان و قیمت مناسب این دستگاه هستید، الکتروموتور استوک و کارکرده بهترین گزینه برای شما می تواند باشد.

واردکننده انواع الکتروموتورهای صنعتی

واردکننده انواع الکتروموتورهای صنعتیبه دلیل تقاضای زیاد بازار به الکتروموتور های صنعتی شرکت های زیادی در زمینه واردات این محصول فعال هستند، این شرکت ها انواع الکتروموتور ترمزدار، دو سرعته، کولری، دریایی، سرو، الکتروموتور های DC , AC را وارد می کنند.

امروزه به دلیل تولید بهترین انواع الکتروموتور ها در داخل کشور کمتر از الکتروموتورهای وارداتی استفاده می شود. این دستگاه در صنایع نفت،و گاز، فولاد، پتروشیمی سیمان و انتقال آب یا به زبان ساده تر در صنایع مادر استفاده می‌شود.

بازار مصرف الکتروموتورها در ایران بسیار مناسب است، اما تولیدکنندگان
داخلی سهمی کمتر از ۲۰ درصد از این بازار را به خود اختصاص داده‌اند و
مابقی الکتروموتورها از برخی کشورهای اروپایی(آلمان- فرانسه و..) وارد
بازار ایران می‌‎شود. امادر این میان  بیشترین سهم از بازار الکتروموتور ایران را کشور
چین به دلیل قیمت پایین محصولات در اختیار دارد.

نمایندگی فروش الکتروموتورهای تک فاز در تهران

الکتروموتورها از مهم ترین اختراعات بشر است چرا که بسیاری از کارخانه ها به این محصول نیازمند هستند. در همین راستا نمایندگی های فروش بسیاری در حال فروش این دستگاه می باشند. از بهترین این محصول می توان به الکتروموتور زیمنس اشاره کرد که بسیاری از صنایع با این برند آشنا هستند.  : الکتروموتور زیمنس اصل تا توان ۲۰۰ کیلووات در کشور چک تولید می‌شود. الکتروموتور زیمنس در مقابل محصولات مشابه از راندمان بالایی با کمترین میزان هدر رفت انرژی بر خوردار است. البته باید توجه داشت که اخیرا الکتروموتور زیمنس تقلبی نیز وارد بازار شده است، بنابراین بهترین شیوه خرید این محصول مراجعه به نمایندگی فروش این محصول که در تهران و بسیاری از شهرستان ها فعال است، می باشد. هنگام خرید از نمایندگی معتبر می توانید خدمات قبل و پس از فروش ارزنده ای را نیز دریافت کنید.

شرکت الکتروموتور زیمنس Siemens
تقریباً و شاید قطعاً در تمامی کشورهای جهان دارای دفاتر فروش و نمایندگی
الکتروموتور زیمنس، دفاتر تحقیق و توسعه، انبار و ساختمان اداری می باشد، توسعه این شرکت به دلیل کیفیت مطلوب و مقاومت و دوام بالای تولیدات و قیمت مناسب در مقایسه با محصولات مشابه می باشد.

این برند الکتروموتور های تک فاز را نیز تولید کرده و روانه بازار می کند. الکتروموتور تک فاز اغلب کار برد خانگی دارد و یا در صنایع کوچکی که برق تک فاز دارند الکتروموتور تک فاز کاربرد زیادی دارند.
موتور
تک فاز به سبب داشتن تجهیزات اضافی، از الکتروموتور سه فاز حجیم‌تر و
گران‌تر می‌باشند و مقدار توان آن‌ها در مقایسه با الکتروموتور سه فاز
مشابه کمتر است و ضریب توان کمتر از الکتروموتور سه فاز دارند. بنا به
دلایل فوق از دینام تک فاز کمتر در صنایع بزرگ استفاده می‌شود.

بیش ترین کاربرد های الکترو موتور های تک فاز در ساخت و سایلی چون دینام
دستگاه تراش ، الکتروموتور هواکش صنعتی ، دینام دمنده‌ها ، موتور ماشین
لباسشویی ، ماشین ظرف‌شویی ، خشک‌کن و الکتروموتور آزمایشگاه‌ه است و همچنین از این سری به همراه گیربکس صنعتی برای بالابرهای سبک ،
نوار نقاله و جاهایی که خاصیت دینام با دور کم‌نیاز است استفاده می‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com
تماس بگیرید