آرت آسفالت
خانه / مشعل گازی / فروش ویژه انواع مشعل گازی

فروش ویژه انواع مشعل گازی

فروش  مشعل گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز در وبسایت های تخصصی تاسیسات با شرایط خاص‌ ارائه می شود. مشعل گازی و گازوئیلی جزء اصلی ترین لوازم موتورخانه محسوب شده و بسته به مدل، سایز و جنس دیگ در ظرفیت های مختلفی تولید می گردد.

فروش ویژه انواع مشعل گازی

فروش ویژه مشعل های گازی از سایز و برند مختلف

فروش ویژه مشعل های گازی از سایز و برند مختلف

مشعل وسیله ای است که با اختلاط سوخت و هوا و احتراق و شعله ورسازی این مخلوط، انرژی سوخت فسیلی را به انرژی گرمایی تبدیل می نماید. انرژی تولید شده مشعل در محفظه احتراق با دو روش جابه جایی و تشعشع به سیال انتقال دهنده انرژی (آب) درسیستم حرارت مرکزی ساختمان منتقل می شود.

برای انتخاب مشعل، پس از تعیین نوع سوخت و ظرفیت مناسب آن به قطر لوله شعله پوش مشعل جهت امکان قرار گرفتن آن در دیگ و نصب مشعل روی درب جلوی دیگ توجه کنید.شما می توانید قیمت فروش ویژه مشعل ها گازی، تصاویر و اطلاعات فنی را در بازار های حضوری و اینترنتی بررسی  و با در نظر گرفتن سلیقه شخصی و کارآیی که  دارد هر برندی که مورد تایید خودتان است انتخاب کنید.

فروش انواع مشعل گازی کوچک، مشعل گازی سیار، گازوئیلی ، مازوت سوز ، دوگانه سوز و سه گانه سوز و مشعل مرغداری دست دوم ایران رادیاتور ، پارس مشعل ، آترا ، گرم ایران ، کاوه ، هوفمات و آب بند را می توانید در وب سایت تخصصی تاسیسات را مشاهده کنید.

مشعل ها از نظر نوع سوخت مصرفی :

۱٫ مشعل گازسوز (GAS BURNERS)

۲٫ مشعل گازوئیل سوز (LIGHT OIL BURNERS)

۳٫ مشعل دوگانه سوز (DUAL BURNERS)

۴٫ مشعل مازوت سوز (HEAVY OIL BURNERS)

۵٫ مشعل سه گانه سوز (MULTI BURNERS)

مشعل گازسوز برای احتراق گاز طبیعی طراحی شده‌ و حجم یا دبی سوخت گاز لازم در این مشعل‌ها، پس از عبور از فیلتر گاز توسط شیر برقی کنترل شده و هوای لازم برای احتراق آنها، توسط یک دمنده که بر روی محور موتور نصب شده است، تأمین می‌گردد.

لیست قیمت مشعل گازی اتمسفر

برند اتمسفر یکی از نمایندگان فروش مشعل گازی است. همانند بقیه کالاها که قیمت مشخصی در حال حاضر ندارند و مدام در نوسان هستند قیمت مشعل های گازی اتمسفر هم در شرایط کنونی ثباتی ندارد و طبق شرایط بازار قیمت مشغل گازی هم مثل سایر کالاها یکسان نبوده و مدام تغییر میکند،

ویژگی های مشعل گازی مدل TANUR-K

ویژگی های مشعل گازی مدل TANUR-K

مشعل گازی TANUR-k که یکی از انواع مشعل ها می باشد و برای گرم کردن تنور، نانوایی ها، سالنها با متراژ بزرگتر از دویست و پنحاه متر استفاده می شود.

مشعل گازی TANUR-k جهت تولید آبگرم برای شستشو در خشکشویی ها، اتوشویی ها،و… کاربرد داشته و قابل استفاده در هیترهای گازسوز هشتاد هزار کیلو کالری  برای گرم کردن اماکن و سالن های صنعتی و سالن های دامداری می باشد.

مشعل گازی مدلTANUR-k دارای یک عدد شیر گازی و یک مشعل حرارت چدنی قابل تنظیم می باشد.

حداقل قیمت این مشعل به صورت تقریبی چهارصد و پنجاه هزار تومان می باشد.

نمایندگی فروش مشعل گازی با گارانتی در تهران

مشعل گازی ایران رادیاتور مدل PGN0 برای  مصارف گرمایش دیگ آب گرم و بخار موتورخانه و تامین آبگرم مصرفی و سیستم گرمایشی و فضا های صنعتی مناسب می باشد.

مشعل گازی PGN0 با سوخت گاز مایع کار می کند.در مشعل های گازی بعد از شیر ربع گرد گاز و قبل از رگولاتور گاز باید فیلتر گاز با سایز و فشار مناسب نصب شود.

در مشعل های گاز سوز ایجاد شعله در مراحل زیر انجام می شود:هواي لازم برای احتراق مناسب توسط دريچه هوا کنترل میشود.

هنگامی که هوای مورد نیاز برای مشعل تامین نشود کليد مخصوص کنترل فشار که روی مشعل نصب شده ، مشعل را خاموش مي کند. اين کليد جهت ايمني مشعل بکار می رود و نیز ورود هواي کافي برای احتراق را تضمین میکند.

شعله پخش کن با پره های مناسب در جلو افشانک در مشعل وظیفه پايدار کردن شعله و اختلاط بهتر گاز با هوای احتراق را بر عهده دارد.

و…

مشعل گازی ایران رادیاتور مدل PGN0 دارای یک سال گارانتی شرکت ایران رادیاتور می باشد.

تهران-رسالت-بعد ۱۶متری اول شمالی-خ حسینی -تقاطع اول سمت چپ خ لاهیجانی غربی پلاک۲۴۵  فروشگاه حسین پور

ایران رادیاتور یکی از شناخته شده ترین برند لوازم گرمایشی موتورخانه و پکیج و رادیاتور در یک دهه اخیر است .مشعل گازسوز و گازوییل سوز و دوگانه سوز از جمله محصولات پرفروش آن میباشد.

مشعل هوفمات دستگاهی است که با ترکیب کردن میزان مشخص شده از هوا با سوخت معین (گاز، گازوئیل ، مازوت) در یک محیط ، انرژی سوخت مورد نظر را به انرژی گرمایی تبدیل می نماید که در این بین میزانی گاز نیز به وجود می آید.

مشعل هوفمات دوگانه سوز تا ظرفیت ۲,۵۰۰,۰۰۰ کیلوکالری بر ساعت دارای تابلو برق و رله کنترل است و در ظرفیت های بالاتر تابلو برق و رله کنترل به همراه دستگاه تحویل نمی شود.

مشعل های گازسوز هوفمات دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند

از مزایای مشعل های گازسوز هوفمات نسبت به سایر برندهای تولید کننده مشعل قیمت مناسب تر این محصولات است.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نماینده فروش مشعل هوفمات در تهران و شهرستان ها می باشد.

مشعل دوگانه سوز پارس نیز همچون انواع چیلر سرمایشی گرمایشی مشعل در دو مدل با سوخت گاز و گازوئیل و همچنین گاز و مازوت تولید می شود.سوخت مازوت نسبت به گازوئیل ارزش حرارتی کمتری دارد ( طبق اعلام شرکت پارس مشعل) ،ولی گرانروی یا ویسکوزیته مازوت بیشتر بوده و دمای اشتعال بالاتری نسبت به گازوئیل دارد لذا قبل از ورود به مشعل باید به دمای خاصی رسیده و یا اصطلاحا پیش گرم شود. از سوخت مازوت در فرآیندهای صنعتی و تجهیزات بزرگ با توان بالای حرارتی استفاده می شود.

دو مدل از انواع مشعل گاز سوز پارس مشعل عبارت است:

۱)مشعل دوگانه سوز پارس مشعل سری PM8: این سری از مشعل ها جز گروه مشعل های صنعتی بوده و توان بالای حرارتی آنها در مدل KLGM وKHGM با توان ۷۵۰۰۰ تا ۹۵۰۰۰ کیلووات به صورت تدریجی کنترل می شود.این سری از مشعل های پارس مشعل نیز قابلیت کنترل و اتصال به تجهیزات اتوماسیون صنعتی و PLC را دارند.

۲)مشعل دوگانه سوز پارس مشعل سری PM9 و PM10:توان حرارتی بالای این مشعل ها آنها را جز گروه مشعل های نیروگاهی قرار داده است.توان حرارتی در سری PM9 بین ۱۱۶۰۰ تا ۱۵۶۰۰ کیلووات و در سری PM10 بین ۱۰٫۰۰۰ تا ۲۰٫۰۰۰ کیلووات می باشد.در سری PM10  با بهره گیری از فن سانتریفوژ بکوراد فشار استاتیکی بالاتری ایجاد می کند.

گارانتی مشعل دوگانه سوز پارس مشعل به مدت ۱ سال می باشد.

نمایندگی پارس مشعل در تهران:تهران، خیابان کریمخان زند، نبش سپهبد قرنی

جنب بانک تجارت، پلاک ۱۹۶٫

در خرید مشعل گازی نهایت دقت را بکار ببرید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

اولین و بزرگترین مرکز فروش مشعل گازی در تهران

امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای مختلف کشور در زمینه تولید انواع مشعل گازی در اندازه و مدل های متنوع مشغول فعالیت هستند که سعی دارند محصولی را طبق ا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید