آرت آسفالت
خانه / پمپ غلیظ کش قیر / فروش ویژه پمپ غلیظ کش قیر

فروش ویژه پمپ غلیظ کش قیر

قیر یک ماده ی  هیدوکربن ( موادی که از دو عنصر هیروژن و کربن تشکیل شده اند) می باشد. قیر در پالایشگاه ها تولید می شود؛ چرا که از فراورده های نفت است. این ماده ی سیاه رنگ در واقع جامدی ست که با ایجاد حرارت بالا در استفاده از آن حالت خمیری به خود می گیرد و از جمود خارج می شود. قیرها در انواع مختلفی وجود دارد. خط تولید قیر در شهرهایی مثل پاتاق کرمانشاه، پیشکوه و پشتکوه در استان ایلام، گلشان، دره مغان و دیگر شهرهای ایران موجود است. توضیحاتی در جهت فروش ویژه پمپ قیر که از لوازم شناخته شده در این صنعت است، در ادامه پیش روی شما خواهد بود.

فروش ویژه پمپ غلیظ کش قیر

فروش ویژه انواع پمپ قیر با قیمت مناسب

فروش ویژه انواع پمپ قیر با قیمت مناسبآنچه که به عنوان مواد ته نشین شده و رسوبی نفت خام در پالایشگاه ها بوجود می آید را می توان به عنوان قیر نفتی معرفی نمود. نوع دیگر قیر برگرفته از طبیعت است بصورتی که طی فرایندی تدریجی، نفت خام سال ها در طبیعت باقی می ماند و مواد فرّار آن تبخیر می شود و پس از سال ها بصورت خالص استخراج می گردد. این مدل از قیر عمر بالاتری نسبت به دیگر انواع قیر دارد.  علاوه بر آنچه در رابطه با کاربرد قیرها شنیده و دیده ایم، مانند استفاده برای عایق بندی پشت بام و همینطور، کاربرد آن در راه سازی، احداث جاده و آسفالت کردن معابر و گذرگاه هاست. قیر و سیم خاردار در تبریز به دلیل عدم نفوذ آب، یک عایق بسیار پرکاربرد است. قیمت پایین آن نسبت به ایزوگام یکی از دلایل بکارگیری قیر به عنوان پوششی برای پشت بام است. این ماده براحتی در دسترس قرار می گیرد و بجز مقاومت در برابر آب، چسبندگی بالا از جمله خواص آن است. عایق کاری الکتریکی از دیگر کاربردهای قیر است اما همانگونه که اشاره شد استفاده از آن در راه سازی بیشترین کاربری این محصول است و فعالان در این حوزه نگاه ویژه ای به آن دارند. از جمله ماشین آلات با اهمیت در این رابطه دستگاه پمپ قیر می باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. فروش ویژه انواع مختلفی از این محصولات با قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مشخصات خرید پمپ دنده ای

پمپ ها در صنایع گوناگون کاربردهای جداگانه ای دارند. این محصولات در صنایع غذایی، رنگ سازیريال قطعات خودرو، مبل سازیريال پمپاژ قیر، پمپاژ آسفالت، پمپاژ رنگ، مازوت و بنزین، صنعت فوم و ابر و بسیاری دیگر از صنایع  به کار گرفته می شوند. از انواع تجهیزاتی که در رابطه با صنعت قیر، پرکاربرد و اساسی ست می توان به پمپ های دنده ای، هیدرولیک، پلاستیکی، استیل و غیره اشاره نمود. برای توضیح پمپ دنده ای می توان به این موارد اشاره کرد که این نوع از پمپ ها  به دو نوع دنده خارجی و دنده داخلی دسته بندی می شوند. این دستگاه ها در مراکز تولید پس از طراحی آزمایش شده و سپس در خط تولید قرار می گیرند. روش کار پمپ ها به این صورت است که در یک طرف این دستگاه دندانه های متحرک قرار دارد که در حال فعالیت از هم دور می شوند، این فرایند نوعی خلا ایجاد می کند که باعث ورود و خروج ماده در پمپ می گردد. انواع پمپ قیر و سایر اطلاعات مربوط به این دستگاه را می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما جویا شوید. مشخصات خرید پمپ دنده ای با کیفیت و با اطمینان از مواردی ست که باید از متخصصان و مشاوران در این باره کمک گرفت.

لیست قیمت پمپ قیر دنده ای

لیست قیمت پمپ قیر دنده ایفشار و جریان دو عاملی ست که پمپ ها را به جریان می اندازد. این محصولات با توجه به نوع موادی که قرار است جابجا کنند به دو مدل مثبت و نامثبت تقسیم می شوند. از ویژگی های پمپ های دنده ای این است که این دستگاه ها برای پمپاژ مواد مایع یا خمیر مانندی مثل قیر مورد استفاده قرار می گیرند و مناسب جهت استفاده ی مواد جامد نمی باشند. قدرت مکش بالایی دارند و به عبارتی خودمکش هستند.

مشخصات پمپ های دنده ای:

  • جنس بدنه از فولاد می باشد
  • به لحاظ جابجایی مثبت است
  • در صنعت پتروشیمی، غذایی، خمیر، قیر و …کاربرد دارد

پمپ های دنده ای داخلی که بدنه ی آن اغلب از جنس چدن، استیل و فولاد ساخته می شود، در پمپاژ انواع سوخت، پلیمر، قیر و آسفالت، روغن های صنعتی و رزین کاربرد دارند. طول عمر بالا و قیمت کم و تولید صدای ناچیز در زمان کار از مشخصات پمپ دنده ای خارجی ست که پمپاژ مواد غذایی و انواع روانکارها و نیز استفاده از آن در سیستم های هیدرولیک از موارد کاربرد آن است. قیمت پمپ قیر علاوه بر تاثیر از شرایط اقتصادی و نوسانات موجود در آن، بر اساس تنوع کاربرد و شرکت سازنده نیز تعیین می گردد. اصطحکاک در این وسایل بسته به نوع نگداری و سرویس دهی آن است. این محصولات بر حسب میزان توان باید بازدهی داشته باشند و مدام به لحاظ فنی چک شده و هر از گاهی سرویس شوند. استفاده از تجهیزات کافی و همچنین کمک گرفتن از تعمیرکاری که مهارت لازم در این جهت را داشته باشد، امری مهم است.

بهترین برند تولید کننده پمپ قیر کدام است؟

در توضیح قیر صادراتی و کوره ذوب فلزات باید گفت خاور میانه، همواره به دلیل بهره مندی از منابع و معادن عظیم نفتی، قطب صادرات و فروش نفت بصورت خام و فراورده های آن است. ایران جزو ده کشور اول جهان در زمینه ی تولید قیر است. بجز ایران عراق و امارات هم در این فهرست قرار می گیرند. تمامی این محصولات پس از تولید به طرف منطقه ی آزاد جبل علی که در کشور امارات واقع است، حمل و سپس به سایر نقاط جهان صادر می شوند. خریداران باید با خصوصیات این نوع از دستگاه ها آشنا باشند تا بتوانند در هنگام خرید بهترین کیفیت را تشخیص داده و برندهای معتبری را جهت خرید انتخاب نمایند. برترین محصولات در این دسته آنهایی هستند که علاوه بر قیمت مناسب، عمر بالا و دوام بیشتری دارند و نیز با همه ی اتصالات همسو هستند. به علاوه باید جریان یکنواخت و بدون ضربه داشته باشند. قابلیت تعمیر راحت و نگهداری آسان از دیگر ویژگی های بارز این دستگاه هاست که باید بسیار به آن توجه شود. برندهای مختلفی در داخل و خارج کشور در رابطه با طراحی و تولید این دسته از محصولات در حال فعالیت هستند که انواع مختلف این تجهیزات را در سایزها و اندازه ها و کاربردهای گوناگون در اختیار مشتریان می گذارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید