آرت آسفالت
خانه / یاتاقان بلبرینگ / فروش یاتاقان بلبرینگ با بهترین قیمت

فروش یاتاقان بلبرینگ با بهترین قیمت

یاتاقان به عنوان قطعه هایی که در کاهش اصطکاک بین قطعه های دیگر ماشین ها بسیار موثر هستند، در بین مشتریان شناخته می شوند. این قطعه های بسیار با ارزش در جاهایی از ماشین آلات نصب می شود که قرار است دو قطعه یا چندین قطعه از قطعات ماشین ها به گونه ای به هم متصل بشوند که قادر به حرکت و چرخش روی همدیگر باشند.

بلبرینگ و شاتون پژو ۴۰۵ هم به نوعی عملکرد یاتاقان ها را دارد که با توجه به نیازی که به آن احساس می شود در جاهای مخصوصی، در ماشین آلات به کار گرفته می شود. لیست فروش یاتاقان بلبرینگ با بهترین قیمت را می توان از تمامی فروشگاه های معتبر لوازم یدکی در سرتاسر کشور به دست آورد.

فروش یاتاقان بلبرینگ با بهترین قیمت

فروش آنلاین یاتاقان بلبرینگ و تجهیزات صنعتی

فروش آنلاین یاتاقان بلبرینگ و تجهیزات صنعتی

یاتاقان ها عمدتا به دلایلی همچون کاهش دادن اصطکاک بین قطعه های ماشین آلات که متحرک و چرخان هستند و همچنین به خاطر تحمل فشار موجود روی قطعاتی که همنگام چرخش تحت فشار بسیار هستند و همچنین برای پشتیبانی کردن از قطعات متحرک و چرخشی ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرند.

این قطعات نقش بسیاری مهمی در کاهش اصطلاک بین قطعات و در نتیجه سرعت انجام عملیات و همچنین سالم ماندن قطعات در تماس با یکدیگر هستند ایفا می کند.

وارد کننده مستقیم بلبرینگ و رولبرینگ

وارد کننده مستقیم بلبرینگ و رولبرینگ

زمان دقیق ساخت یاتاقان ها و همچنین استفاده از آن ها مشخص نیست اما یک نوع ساده از آن در سال ۱۷۴۰ میلادی توسط یک ساعت ساز اختراع شد . او از این نوع از یاتاقان ها در ساعت برای یک حرکت نوسانی با دامنه بسیار کم استفاده می کرد.  البته او بعدا از این یاتاقان برای یک قسمتی از ساعت که نیاز به دوران با دامنه بسیار بزرگتر داشت استفاده کرد.

یاتاقان ها و بلبرینگ ها در گذشته ها بنا به امکانات موجود در جنس های مختلفی ساخته می شدند. امروزه هم این قطعات در جنس ها گوناگونی در دسترس خریداران قرار می گیرد که البته با توجه به نوع کارکرد آن در ماشین ها باید به جنس آن هنگام خرید دقت کرد.

از نمونه های به جا مانده از بلبرینگ قدیمی چوبی می توان به بلبرینگ یافت شده در بدنه یک کشتی قدیمی رومی پیدا شده در یک دریاچه اشاره کرد .

یاتاقان ها و تسمه تخت بریده شده در بسیاری از ماشین آلات به کار گرفته می شوند اما سابقه استفاده از یاتاقان در دو چرخه ها بر می گردد به سال ۱۸۶۹ که در آن سال یک تعمیرکار دو چرخه این قطعه را برای اولین در دوچرخه استفاده کرد و بعدا این نوع از دوچرخه ها برای اولین بار در مسابقات جهانی دوچرخه که در پاریس برگزار می شد شرکت داده شدند و البته به مقام قهرمانی هم رسیدند.

تولید کننده انواع بلبرینگ در کشور

تولید کننده انواع بلبرینگ در کشور

یاتاقان ها با توجه به کاربرد هایشان در انواع مختلفی ساخته می شوند که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم .

۱٫ یاتاقان ساده : یاتاقانان هایی از نوع یاتاقان سرمحور، یاتاقان بوش و یاتاقان خان دار از نوع یاتاقان های ساده محسوب می شوند .

۲٫ یاتاقان غلتشی : یاتاقان های ساچمه ای یا همان بلبرینگ ها که متشکل از ساچمه، قفسه، رینگ داخلی و خارجی و کاسه نمد فلزی هستند، از نوع یاتاقان های غلتشی محسوب می شوند.

۳٫ یاتاقان لغزشی : در این نوع از یاتاقان ها از یک نوع  سیال و گاز که برای تحمل نیروها به کار گرفته می شود، استفاده می شود.

۴٫ یاتاقان مغناطیسی :در  این نوع از یاتاقان ها نیروی وارد شده در اثر حرکت های چرخشی و محوری وارد شده بر یاتاقان ها توسط میدان مغناطیسی کنترل می شود .

سرعت عملکرد انواع یاتاقان ها با توجه به نحوه ساخت آنها متفاوت است. یاتاقان های ساده به علت طراحی نسبتا ساده آنها دارای سرعت های نسبتا پایینی هستند بنابراین در ماشین آلات ساده تری نسبت به انواع دیگر یاتاقان ها، مورد استفاده قرار می گیرند. یاتاقان های غلتشی به نسبت یاتاقان های ساده نسبتا سریعتر هستند .

در مقایسه با یاتاقان های غلتشی، یاتاقان های از نوع لغزشی و مغناطیسی که از نوعی سیال و میدان مغناطیسی برای کنترل فشار موجود استفاده می کنند بسیار سریع تر و به کارآمدتر هستند.

انواع پکینگ هیدرولیک و پنوماتیک

انواع پکینگ هیدرولیک و پنوماتیک

انواع یاتاقان ها با توجه به نوع و جنس آنها طول عمر متفاوتی دارند . برای مثال یاتاقان های ساده در بعضی از دستگاه ها عمر بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها دارند و این هم به میزان فشار موجود در هنگام استفاده از آن ها و همچنین جنس آن بستگی دارد .

یاتاقان های غلتشی با توجه به نحوه نگه داری آنها عمر های متفاوتی دارند یعنی اگر به موقع روغنکاری شوند و مورد تعمیرات لازم قراربگیرند و همچنین در دما وشرایط مناسب نگهداری شوند به نسبت حالتی که این شرایط رعایت نشود، عمر بیشتری خواهند کرد. و در مورد یاتاقان های لغزشی و مغناطیسی هم با توجه به نحوه ساخت آنها می توان گفت که طول عمر بسیار بالایی به نسبت یاتاقان های ساده و یاتاقان های غلتشی دارند.

انواع نوار نقاله از لحاظ شکل ظاهر و کاربرد آن ها

انواع نوار نقاله از لحاظ شکل ظاهر و کاربرد آن ها

فروشنده یاتاقان بلبرینگ قیمت یاتاقان بلبرینگ را با توجه به جنس و کیفیت کالا و البته با توجه به نرخ ارایه شده توسط کارخانجات تعیین کرده و سپس آنها را به منظور فروش در دسترس خریداران این محصولات قرار می دهد . خرید یاتاقان بلبرینگ از تمامی فروشگاه های عرضه کننده این محصولات و فروشندگان لوازم یدکی و همچنین از طریق سایت های معتبر فروش اینترنتی این محصولات که امروزه سهم عمده ای در فروش کالا ها دراند امکان پذیر است.در تهییه محصولات به صورت اینترنتی حتما باید به معتبر بودن این سایت ها توجه کرد چرا که اغلب این محصولات حتما باید دارای گارانتی هم باشند که در صورت بروز مشکل در هنگام استفاده بتوان آنها را تعمیر یا تعویض کرد.

یاتاقان شاتون و بلبرینگ پایه دار و بلبرینگ یک طرفه و دیگر انواع یاتاقان بلبرینگ در اکثر فروشگاه ها موجود هستند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیازی که به این نوع از کالا ها دارند محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند.

نوار نقاله آسفالت گرم

نوار نقاله آسفالت گرم

در ایران هم با توجه به پیشرفت های مختلف در عرصه های صنعتی و تولیدی، تولید یاتاقان بلبرینگ هم با توجه به نیاز کشور به این نوع از کالاها توسط تعدادی از کارخانجات تولید می شود . توزیع انواع یاتاقان و بلبرینگ ها توسط تعدادی از فعالان مشغول به این نوع از کارها صورت می گیرد تا این محصولات در دسترس خرید مشتریان قرار بگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده و خرده انواع یاتاقان بلبرینگ

یکی از پرکاربردترین وسایل در صنایع مختلف یاتاقان است. به نحوی می شود عنوان نمود که همه ماشین آلات از چنین ابزاری بهره مند هستند. در نوشته حاضر می خواهیم درباره

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید