آرت آسفالت
خانه / یاتاقان / کارخانه توليدی یاتاقان صنعتی در خاورمیانه

کارخانه توليدی یاتاقان صنعتی در خاورمیانه

کارخانه توليدی یاتاقان صنعتی در خاورمیانه در حال حاضر به تولید انواع گوناگونی از یاتاقان های صنعتی با بالاترین کیفیت و تکنولوژی روز دنیا اقدام کرده اند. با توجه به اهمیتی که یاتاقان و شاتون پژو ۴۰۵ در بهبود عملکرد موتور و پمپ دارد از آن در موارد زیادی استفاده می شود.

کارخانه توليدی یاتاقان صنعتی در خاورمیانه

بزرگترین گروه صنعتی انواع یاتاقان ارزان در ایران

بزرگترین گروه صنعتی انواع یاتاقان ارزان در ایران

کارخانه تولیدی یاتاقان ارزان در کشور با تولید میزان زیادی از این محصولات در حال فعالیت هستند. با توجه به میزان تاثیر گذاری زیادی که پوسته یاتاقان ها روی کارایی برینگ ها دارند، در تولید این محصوالات از حداکثر توان و دقت بهره گرفته می شود. همان طور که اشاره شده این تولیدات دارای قدمت بالایی نیستند و سالهای گذشته در انحصار چند کشور توسعه یافته بودند.

با پیشرفت دانش و تکنولوژی به همت جوانان این مرز بوم، و با توجه به نیاز صنایع کشور به طور خاص و منحصر به فرد در برخی کارخانه جات و کارگاه های اطراف انها به صورت غیر کلاسیک و فقط برای کاربردهای خاصی مورد بهره برداری قرار می گرفت. البته موضوع به اینجا ختم نمی شد و در ابتدا یاتاقان های تولیدی در ایران بسیار ناچیز و در خدود ۲۰ سایز غیر استاندارد بود. اما رفته رفته به همت و تلاش روز افزون جوانان ایرانی توانستند گام های موثری در تولید یاتاقان با بالاترین استاندارد در کشور را بردارند.

یاتاقان نام قطعه ای نازک و نیم دایره ای شکل است که از سایش و اصطکاک بین قطعات موتور جلوگیری می کند. به طوری عمده دو نوع کلی از یاتاقان وجود دارد. نوع اول یاتقان ثابت است. این نوع یاتاقان ثابت بین محل اتصال پایه های نگه دارنده موتور و میل لنگ قرار می گیرد. نوع دوم یاتاقان های متحرک هستند. این نوع از یاتاقان ها نیز بین محل اتصال شاتون و میل لنگ قرار می گیرند.

از انجایی که حرکت و اصطکاک این بخش از موتور بسیار زیاد است، زمانی که دور موتور به عنوان مثال روی عدد ۵ یا ۶ باشد این یعنی اینکه موتور حدود ۵ تا ۶ هزار دور در دقیقه گردش دارد. برای همین برای جلوگیری از آیب بخش های فلزی موتور از روغن موتور استفاده می شود. در مورد یاتاقان نیز همین امر مصداق دارد.

در واقع برای خنک کردن و از بین بردن اصطکاک، از روغن موتور بهره گرفته می شود. به طور معمول سطح بین شاتون، پایه نگه دارنده موتور و همچنین میل لنگ حتی با روغن نیز به حد کافی لغزنده نمی شود. به همین دلیل یاتافان را در بین محل اتصال آنها با هم قرار داده اند تا لغزندگی مناسب تری ایجاد کند و از آسیب به قطعات خودرو تا حد زیادی جلوگیری کند. بنابراین می توان گفت یاتاقان بستر مناسبی برای لغزندگی روغن فراهم می کند و عدم وجود روغن مناسب یا از بین رفتن سطح یاتاقان باعث آسیب دیدگی موتور خودرو می شود.

انواع یاتاقان صنعتی یاتاقان در بازار موجود می باشد. اول یاتاقان های لغزشی که برای تکیه نمودن و حفظ کردن اجزا چرخشی در هر دو طرف شعاعی و محوری کاربرد دارند. محافظ شعاعی معمولا شامل پوست های سیلندر شکل از مواد و ابعاد مناسب می باشد که در محفظه سلب نصب و ثابت شده اند. محافظ محوری نیز در محفظه یاتاقان نصب می شوند و بوش های متحرکی را به صورت سفت و محکم به اجزا چرخشی سوار شده تحمل کنند.

یاتاقان های غلتشی نیز در واقع شامل دو عدد ریگ یا حلقه و یک سری ساچمه هستند که به صورت مماس و به اندازه بین حلقه ها قرار گرفته اند. ساچمه ها توسط قفسی که از صفحات موازی برنجی پلاستیکی یا هر ماده مناسب دیگر ساخته شده اند و جدا از هم نگه داشته می شوند. به طور کلی می توان گفت یاتاقان ها به ویژه در نوع صنعتی، تکیه گاه اصلی اجزای چرخنده پمپ بوده و معیوب شدن آنها موقیت اجزار چرخشی پمپ را تغییر می دهد که در این صورت باعث برخورد قطعات ثابت و متحرک پمپ می شود. معیوب شدن کلی یاتاقان ها ممکن است موجب خم شدن محور پمپ شده و در نهایت شکستگی محور و در برخی موارد باعث داغ شدن موضعی قطعات پمپ شوند.

کارخانه های بزرگ یاتاقان صنعتی در خاورمیانه

کارخانه های بزرگ یاتاقان صنعتی در خاورمیانه انواع مختلف و با کیفیتی از یاتاقان های صنعتی را تولید می کنند. امروزه در ایران نیز این یاتاقان ها توسط برخی از کارخانه ها با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و به دست توانمدن مهندیسین ایرانی تولید و با بهترین کیفیت مورد استفاده صنایع مختلف قرار می گیرند. این کارخانه ها با افزایش تولیدات خود وهمچنین با دارا بودن بالاترین استانداردهای روز دنیا قادر به صادرات بخش زیادی از محصولات خود به کشورهای همسایه و بازارهای جهانی هم هستند.

فروشنده بهترین یاتاقان بلبرینگی اصل

فروشنده بهترین یاتاقان بلبرینگی اصل

فروشندگان بهترین یاتاقان های بلبرینگی اصل در سرتاسر کشور اقدام به فروش این محصولات می کنند. به طور کلی قیمت یاتاقان به عوامل مختلفی بستگی دارد.از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت یاتاقان ها می توان به جنس و کیفیت و ابعاد مورد استفاده یاتاقان ها اشاره کرد.

یاتاقان های بلبرینگی در صنایع نقش بسیار مهمی در نحوه صحیح کار کردن پمپ ها و موتور ها بر عهده دارند. با توجه به این که یاتاقان ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها در صنایع مختلفی کاربرد دارند فروشندگان معتبر نیز اقدام به فروش همه این محصولات با بهترین کیفیت می کنند.

خرید یاتاقان صنعتی مرغوب با ارزانترین نرخ

خرید اینترنتی یاتاقان صنعتی مرغوب و تسمه تخت بریده شده با ارزان ترین قیمت در بسیاری از مراکر عرضه کننده محصولات اینترنتی قابل دسترسی می باشد. به طور کلی با ید کسانی که این وسایل مهم و تاثیر گذار را مورد استفاده قرار می دهند بدانند که برای کار خود به چه نوع از یاتاقان های صنعتی و از چه جنس و مشخصاتی نیاز دارند. چرا که با توجه به نوع کارایی و استفاده یاتاقان ها از انواع آلیاژهای خاصی ساخته می شوند. از جمله آلیاژهای به کار رفته در یاتاقان های صنعتی می توان به آلیاژهای مس که خود ترکیبی از آلیاژهای مختلف است و آلیاژ های مس و برنز و همچنین آلیاژهای آلومینیم اشاره کرد. از اینرو در هنگام خرید و تهیه انواع یاتاقان می بایستی به مواردی از قبیل نوع جنس، نوع استفاده، کاربردهای خاص یاتاقان، ظرفیت های ویژه و مشخصات فنی و کاربردی یاتاقان ها توجه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بهترین یاتاقان صنعتی لغزشی SKF

یاتاقان صنعتی در واقع محل استقرار محورها و قطعات متحرک هستند و وظیفه آن ها راهنمایی آن ها برای انجام حرکت می باشد.یاتاقان ها دارای انواع مختلفی است ، یکی از انو

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید