آرت آسفالت
خانه / مشعل گازی / لیست قیمت مشعل گازی وارداتی دستی ارزان

لیست قیمت مشعل گازی وارداتی دستی ارزان

قیمت مشعل گازی وارداتی با توجه به تعرفه های گمرکی صورت می گیرد. قیمت این محصول با توجه به کارکرد و عملکرد آن تعیین می شود. عملکرد این محصول باید به گونه ای باشد که برای مدت زمان بسیار طولانی بتوان از آن استفاده کرد. لیست قیمت این محصول نشان دهنده تغییرات نرخ این کالا در طول سال های مختلف می باشد. مشعل گازی و کوره ذوب فلزات کوچک موارد کاربردی بسیار زیادی دارد و از آن در صنایع مختلفی استفاده خواهد شد. میزان تولید این محصول در کشور به خوبی جوابگوی نیاز های بازار داخلی نخواهد بود و این عامل باعث شده تا انواع مشعل های گازی وارداتی درجه یک به کشور وارد شود.

لیست قیمت مشعل گازی وارداتی دستی ارزان

از کاربرد های مشعل گازی بیشتر بدانید

از کاربرد های مشعل گازی بیشتر بدانیدمشعل گازی یک محصول بسیار مهم و ارزشمند است که در موتور خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول انواع و مدل های مختلفی دارد که هر یک از مدل های این کالا ویژگی های مخصوص به خود را دارند. این محصول انرژی گرمایی را از طریق ایجاد شعله تامین می کند و نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف دارد. مشعل گازی ارزان قیمت کاربرد های بسیار زیادی دارد که از جمله موارد استفاده این کالا می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهم ترین موارد استفاده این محصول در آبگرمکن ها می باشد. استفاده از این کالا در آبگرمکن ها باعث ایجاد شعله های هر چه بیشتر در آبگرمکن خواهد شد و سبب ایجاد آب گرم می شود.
  • از دیگر موارد استفاده و کاربرد این محصول می توان به کاربرد آن در موتور خانه ها اشاره کرد. استفاده از این محصول باعث می شود تا آب گرم در شوفاژ های ساختمان جریان داشته باشد و هوای گرم در داخل منازل جریان پیدا می کند.
  • از ضروری ترین موارد کاربرد و استفاده این محصول ارزشمند می توان به استفاده مشعل گازی در خودرو اشاره کرد. استفاده از این محصول در موتور خودرو باعث ایجاد جرقه خواهد شد و سبب حرکت خودرو به سمت جلو خواهد شد.

قیمت روز انواع مشعل گازی اتمسفر صنعتی

مشعل گازی محصولی است که با جریان هوا ایجاد جرقه می کند و سبب ایجاد گرما در وسایل مختلف خواهد شد. سوخت لازم برای این کالا از طریق گاز طبیعی شهر ها تامین می گردد که با هوا ترکیب می گردد. مشعل ها مدل های مختلفی دارد که همه مدل های این کالا دارای کارکرد یکسانی هستند. نحوه کارکرد این محصول به این صورت است که ابتدا گاز طبیعی وارد فیلتر می شود. گاز طبیعی در داخل فیلتر با هوای موجود در محیط ترکیب می شود که میزان ترکیب گاز با هوا در مدل های مختلف این کالا متفاوت می باشد.

در داخل فیلتر سنسور هایی قرار داده شده است که باعث خاموش شدن مشعل در زمان های مشخص خواهد شد. ترکیب گاز طبیعی با هوا باید به درستی صورت گیرد تا شعله لازم برای ایجاد گرما صورت بگیرد. شعله ایجاد شده توسط این کالا باید به صورت یکنواخت صورت گیرد تا گرمای لازم فراهم شود. این محصول ویژگی های مختلفی دارد که از جمله آن می توان به صدای کم و پایداری شعله در زمان های طولانی اشاره کرد. صدای کم این محصول باعث شده تا استفاده از این کالا در موتور خانه ها باعث ایجاد مزاحمت نشود.

وارد کنندگان مشعل گازی دست ساز گازوئیلی

وارد کنندگان مشعل گازی دست ساز گازوئیلیمشعل گازی دست ساز گازوئیلی و چراغ روشنایی پیک نیکی از اجزا و قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر یک از قسمت های این محصول وظیفه مهمی را بر عهده دارند. این اجزا در کنار هم وطیفه روشن کردن شعله و ایجاد گرما را بر عهده دارند. از اجزای تشکیل دهنده این کالا می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • شیر قطع کننده و فیلتر
  • شیر برقی و ترانس جرقه
  • الکترود جرقه و شعله بین
  • رله کنترلی و پرشر سوئیچ
  • پرشر سوئیچ هوا و فن
  • الکتروموتور و دمپر و هم چنین شعله پخش کن

مشعل گازی در مکان های مختلفی کاربرد دارد که از مهم ترین این موارد می توان به استفاده این کالا در محیط های ادرای و ساختمان های مسکونی اشاره کرد. این محصول در پکیج های دیواری و زمینی استفاده می شود. به طور کلی مشعل های گازی به دو دسته دمنده و اتمسفریک تقسیم می شوند. مشعل های اتمسفریک بیشتر در پیکج های زمینی استفاده می شوند و از قدرت بسیار زیادی برخوردار می باشند.

مشعل های دمنده دارای فن می باشند و گرمای بسیار زیادی را در مقایسه با مدل های دیگر این محصول ایجاد می کنند. این محصولات دارای کاتالوگ های مخصوصی هستند که در داخل آن ها ویژگی های مختلف این کالا درج شده است. مشتریان می توانند با استفاده از این کاتالوگ ها از خصوصیات برتر این محصولات اطلاع پیدا کنند. واردات مشعل های گازی دست ساز درجه یک گازوئیلی به صورت انبوه انجام می شود.

خرید مشعل گازی بدون واسطه و به صورت اینترنتی

در زمان خرید مشعل گازی بهتر است به نکات و راهنمایی های مختلفی توجه کنند که این راهنمایی ها را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

  • یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید این محصول باید به آن توجه شود، میزان مصرف شعله گاز می باشد. مصرف سوخت این کالا باید با توجه به تعداد افراد سکنه تعیین گردد.
  • از دیگر مواردی که در زمان تهیه و سفارش این کالا باید به آن دقت شود، جنس بدنه این محصول می باشد. جنس بدنه این کالا بهتر است که از فلز باشد تا در زمان استفاده دچار استهلاک نشود.
  • از دیگر نکات و راهنمایی هایی که در زمان تهیه این کالا باید به آن دقت شود، فن نصب شده بر روی این کالا باید به گونه ای باشد که ایجاد جرقه را در طول زمان بسیار کمتری انجام دهد. از دیگر مواردی که بهتر است به آن دقت کنیم، نصب آسان این محصول باشد.

شیر برقی یکی از جمله وسایلی است که بر روی مشعل های گازی نصب می شود. نصب شیر های برقی بر روی این دستگاه بسیار راحت است و مسیر عبور گاز را به صورت تدریجی انجام می دهد. با استفاده از کلید کنترل می توان مقدار گاز شهری وارد شده به مشعل گاز را به خوبی کنترل کرد. با استفاده از این کلید می توان میزان ورود و خروج گاز را به راحتی تنظیم کرد. این کلید توانایی باز کردن ورود گاز شهری به اندازه ۹ میلی متر را دارد. خرید این محصول به صورت اینترنتی در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
یاسین ابراهیمی نسب
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179307502
آدرس کانال: artasft@
پست الکترونیکی: Artaasfalt@gmail.com

مطلب پیشنهادی

اولین و بزرگترین مرکز فروش مشعل گازی در تهران

امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای مختلف کشور در زمینه تولید انواع مشعل گازی در اندازه و مدل های متنوع مشغول فعالیت هستند که سعی دارند محصولی را طبق ا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید